Alleen is Vista iets zwaarder, dus 8 streams en TV kijken is er niet bijquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vista draait hier nu heel goed!Zou niet meer terug willen naar XP eigenlijk
![]()
Tabbladen ftw!![]()
je hebt het hopelijk rechtmatig illegaal verkregenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou XP er nog op voorlopig![]()
Legaal![]()
Hij zegt dat ie geactiveerd en dus legaal isquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je hebt het hopelijk rechtmatig illegaal verkregen![]()
dat soort fratsen heb ik nog niet uitgehaald. Moet wel kunnen trouwens. Schijnen een spiffy gadget te hebben waarmee dat allemaal moet kunnenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen is Vista iets zwaarder, dus 8 streams en TV kijken is er niet bij![]()
4 + TV gaat net![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:40 schreef beroepslurker het volgende:
Zo, profiel aangepast, hoop dat ik nu mag blijven, vind het zo leuk hier! Geyl ook.....
Ja, het kan ook wel hoor. Dan moet ik alleen vanalles uitschakelen zoals Aero/bureaubladvensters oaquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat soort fratsen heb ik nog niet uitgehaald. Moet wel kunnen trouwens. Schijnen een spiffy gadget te hebben waarmee dat allemaal moet kunnen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....trouwen?Mag dat al in Alkmaar en omstreken?
![]()
Ah, nu is het me volkomen duidelijk!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:40 schreef beroepslurker het volgende:
Zo, profiel aangepast, hoop dat ik nu mag blijven, vind het zo leuk hier! Geyl ook.....
O, gelukkig Buurvrouw....maar als ik mijn profiel aanklik zie ik de wijzigingen nog niet, vreemd hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah, nu is het me volkomen duidelijk!![]()
dat vind ik ook zo geyl van je... je bent niet voor 1 gat te vangenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar hou er rekening mee..Ik ben wel polyamoureus..
![]()
Je leeft maar één keer, er uit halen wat er in zit..quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo geyl van je... je bent niet voor 1 gat te vangen![]()
Je woont omg. Schiphol, bent een lekker wijf en borduurt graagquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, gelukkig Buurvrouw....maar als ik mijn profiel aanklik zie ik de wijzigingen nog niet, vreemd hoor![]()
zit je al op je hoogtepuntquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je leeft maar één keer, er uit halen wat er in zit..![]()
![]()
Nou is het niet-kloon zijn al helemaal out of the question.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:43 schreef beroepslurker het volgende:
Gert, ik zag ook jouw topic, leuk! Ben er helemaal verlegen van .
PM 's.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah, nu is het me volkomen duidelijk!![]()
..o, dat is prima, ben zelf multipolyifunctioneelquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar hou er rekening mee..Ik ben wel polyamoureus..
![]()
Ja, Blurkie!!!! Deze hoer had een topic voor je geopend!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou is het niet-kloon zijn al helemaal out of the question.![]()
Mmmmmm..ff lekker 'wieberen'?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
..o, dat is prima, ben zelf multipolyifunctioneel.....dus dat komt wel goed met ons....
Jij blijft argwanend hè Nick?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou is het niet-kloon zijn al helemaal out of the question.![]()
mooi, ik ook niet... hou je goed vast want dat het er wild aan toe kan gaan staat als een paal boven water...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |