Gaan we dat live hier meemaken met jullie twee? Wauw.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mooi, ik ook niet... hou je goed vast want dat het er wild aan toe kan gaan staat als een paal boven water...
Ook met de waterstanden van vannacht?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mooi, ik ook niet... hou je goed vast want dat het er wild aan toe kan gaan staat als een paal boven water...
Kniesoor die daar op let....go with the flow girlquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook met de waterstanden van vannacht?![]()
Darling..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kniesoor die daar op let....go with the flow girl![]()
ik voel al wat nattigheidquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook met de waterstanden van vannacht?![]()
het schoolplein was leukerquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:17 schreef Lobasca het volgende:
Niet opwindend Ploon
De hond van de buurmanquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
Maar.. ik moet nu echt even de hond van de buurman uitlaten...
Poppetjequote:Op vrijdag 9 november 2007 20:01 schreef TherAngelina het volgende:
Goedenavond zonnekinderen!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het kan ook wel hoor. Dan moet ik alleen vanalles uitschakelen zoals Aero/bureaubladvensters oa
Hoi hoi.. En iedereenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:01 schreef TherAngelina het volgende:
Goedenavond zonnekinderen!
Waar ... we zijn toch allemaal kloontjes van je eigen ikquote:
Ik ben voornamelijk het product van een zieke geest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ... we zijn toch allemaal kloontjes van je eigen ik![]()
Pas dan maar op dat je juiste medicijnen neemtquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk het product van een zieke geest.
Griep is het volgens mij.
Boh, boh, boh...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas dan maar op dat je juiste medicijnen neemt![]()
Ja gaat super !!! Ik heb er een weblog voor.(zie sig ) Kattengejank heb ik maar ff gescheidenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef beroepslurker het volgende:
Goedenavond allemaal. Soury hoe gaat het met de katten, beginnen ze al te wennen? En jij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |