over bijna een maand zitten we samen in Mexico Cancunquote:
quote:
welkom waarde lurkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:10 schreef beroepslurker het volgende:
Ben er stil van.....voel me vereerd....was even boodschappen doen.....zal me voorstellen zometeen als ik alles opgeruimd heb.....wat moet ik allemaal vertellen, mijn hele doopceel
lichten?
Ik zie straks al een kloon komen; beroepsposterquote:
earning cash with trashquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie straks al een kloon komen; beroepsposter![]()
je hebt nog een heel leven voor je.. doe het nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
hehe, eindelijk Windows Vista draaien![]()
nu alles nog overzetten![]()
is dat wel legaalquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hou XP er nog op voorlopigquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je hebt nog een heel leven voor je.. doe het niet[ afbeelding ]
RIP voor de nabestaandenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil eaukquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
sooooooooooooow, alles in een schaal in de oven gepleurd...![]()
nog een half uurtje bakken en dan....![]()
En welkom voor de nieuw geborenenquote:
Er is genoeg hoor!quote:
heerlijk lasagna met lamagehaktquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
sooooooooooooow, alles in een schaal in de oven gepleurd...![]()
nog een half uurtje bakken en dan....![]()
Vista draait hier nu heel goed!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou XP er nog op voorlopig![]()
Legaal![]()
extra magere rundergehakt!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heerlijk lasagna met lamagehakt![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |