Die is erg ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
In de categorie 'Erg voor Gert':
http://youtube.com/watch?v=EeAM75vperY
Ik hoop dat ie z'n klauwen er bij op kluift. Wordt dan een uitdaging voor 'm om nog de wifebeater uit te hangen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, was voor hier.. Wou het ff met jullie delen..![]()
Mijn deel mag je zelf houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, was voor hier.. Wou het ff met jullie delen..![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
In de categorie 'Erg voor Gert':
http://youtube.com/watch?v=EeAM75vperY
Ik voel me zielig en verlaten...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
Wat is er?
Sorryquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik voel me zielig en verlaten...
Roep heel blij navond... Niemand die wat terug zegt![]()
Heeeeeeeequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe net als ik en roep niks. Dan is het ook niet erg als niemand iets terug roept.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach gossie. Ikzelf ben niet zo'n groeter, sorry.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
Doe net als ik en roep niks. Dan is het ook niet erg als niemand iets terug roept.
Haaaaai Veulen!![]()
![]()
Het is dat hij er niet bij kan.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou liever op zijn jeweetwel kluiven, zo opgewonden raakt hij van die twee kijfwijven![]()
Precies. Maar ergens denk ik ook wel dat hij gestresst is omdat hij weet dat het met Amanda zomaar ineens fysiek kan worden. Ik hoop daar dus ook opquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Het is dat hij er niet bij kan.....
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Ware het niet dat ik graag verdrink in een overdaad aan aandacht![]()
Hallo lieve mensen![]()
Vertellenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:56 schreef beroepslurker het volgende:
Kan iemand (voor ik naar mijn bedje ga) nog even "In de middle of the night"van Billy Joel voor me opzoeken, heb zulke lekkere herinneringen aan dat nummer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |