Ik heb zat te doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:56 schreef valek het volgende:
Dan ga je toch naar bed.
Je hebt verder toch niks te doen.
Je dochter kan de hond toch uitlaten?
Ik moest van FOK!quote:
Blaquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef Ripley het volgende:
Hoi
Ik moet een vriendin met liefdes verdriet troostenEn daar moet ik heen met het OV
En ik heb geen plu bij me
En ik heb blaren
Weet je zeker dat het een kat is?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:00 schreef yvonne het volgende:
Nóg een klacht!
Er ligt hier een kat keihard te snurken!
Talpa [afbeelding]
Maar nu is de hond wel schoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:59 schreef yvonne het volgende:
Nu heb ik een echte klacht!
M'n wasmachine is stoek
Juistem, daarom kan je er maar beter smakelijk om lachen als het leven je weer eens in de zeik neemt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef Tristessa het volgende:
HET LEVEN IS KUT EN BETER WORDT HET OOK NIET!![]()
.
Kom je terug, is je huis uit geregendquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Juistem, daarom kan je er maar beter smakelijk om lachen als het leven je weer eens in de zeik neemt.
'Och, mijn huis staat in de fik, snel even naar de supermarkt om marshmellows te halen.'
*Mee eens is*quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:44 schreef yvonne het volgende:
Het is vijdag
Hetegent
Eigenlijk wil ik naar bed
Ok, dan pak ik de eerste de beste intercity van voren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kom je terug, is je huis uit geregend
Trek een biertje open en klaag meequote:
Waar ze horenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Waar blijven de tieten?!?!
Draait jullie wasmachine op een FOK!server???quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:59 schreef yvonne het volgende:
Nu heb ik een echte klacht!
M'n wasmachine is stoek
Een echte schippert bevaart ook de rode zee.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben vrij vandaag. En verveel me dood
.
En ik ben ongesteld, terwijl mijn vriendje zo komt. Dus een wip zit er ook al niet in
.
Hoerendekankerdetyfus. Sterf
.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte schippert bevaart ook de rode zee.![]()
Mijn vriend is nog een matroosquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte schippert bevaart ook de rode zee.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:37 schreef Biogarde het volgende:
Slotje.
Als in prutser?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |