Ik ben geen fanboy, alleen gebruiker. Van windows ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:43 schreef Netsplitter het volgende:
Apple komt met een update, en een flinke, ongeveer een maand nadat een nieuwe versie gelanceerd is...
Dat heeft Ms nog niet eens voor elkaar gekregen...
Okay jullie grote update....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy, alleen gebruiker. Van windows ja.
Maar wat je hier neerzet vind ik lachwekkend. Linux en Mac fans roepen altijd dat MS geen OS zonder fouten kan maken en dat het altijd een puinzooi is......en nu komt Apple met een grote update. Blijkbaar is hun OS net zo fucked up als Windows
Donders dat was mij toch een grote update...quote:About the Login & Keychain Update 1.0
The Login & Keychain Update 1.0 for Mac OS X 10.5 Leopard is recommended for all Leopard installations. It addresses issues you may encounter when:
Logging in with an account originally created in Mac OS X 10.1 or earlier that has a password of 8 or more characters.
Connecting to some 802.11b/g wireless networks.
Changing the password of a FileVault-protected account.
Wanneer je probeert mee te praten zorg dan wel dat je feiten eerst kent.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay jullie grote update....
[ afbeelding ]
[..]
Donders dat was mij toch een grote update...
en dan nog is macOS blijkbaar brakquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je probeert mee te praten zorg dan wel dat je feiten eerst kent.
http://www.appleinsider.c(...)two_dozen_fixes.html
Moet je ook eerst je rijbewijs halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:21 schreef hamkaastosti het volgende:
een windows computer kopen is als een auto kopen die maar op 95% van de wegen kan rijden
undsoweiter
Ja want als er wat fouten in zitten is het een heel erg kut OSquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en dan nog is macOS blijkbaar brak
Anders was een, zoals jij zegt, grote update niet nodig
inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef Pinobot het volgende:
Er bestaan helemaal geen Windows fanboys, alleen maar Windows gebruikers.
Windows gebruikers zien hun apparaat niet onderdeel van hun identiteit zoals Apple fanboys dat doen.
Je bent toch niet geloofwaardig, Amerika-lover.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je sarcastisch bent
Eensch, mensen met een apple zijn tegen windows, omgekeerd niet. Apple gebruikers zijn van die druktemakertjes die denken dat alles om hun OS draait en stiekem jaloers zijn op windows.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef Pinobot het volgende:
Er bestaan helemaal geen Windows fanboys, alleen maar Windows gebruikers.
Windows gebruikers zien hun apparaat niet onderdeel van hun identiteit zoals Apple fanboys dat doen.
Want?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Laat er maar lekker veel mensen Windows geil zijn, laat ze allemaal maar MSCE en die andere meuk halen. Heeft straks 99% van de MBO IT'er een papiertje dat niks meer zegt
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je bent toch niet geloofwaardig, Amerika-lover.
Ja echt hequote:Op vrijdag 9 november 2007 21:31 schreef --- het volgende:
[..]american status met zijn apple wooohooo en dat mongolen hippe mutsje op
/// echt een apple geek.
Ow dat niet hoor, maar er komen gewoon teveel van die gasten. En ik weet wel zeker dat de meeste applicaties die een beetje snelheid en stabiliteit nodig hebben toch echt op Unix bakken draaien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want?
Omdat Linux over 40 jaar dan eindelijk 10% van de markt heeft veroverd??
Zoals?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ow dat niet hoor, maar er komen gewoon teveel van die gasten. En ik weet wel zeker dat de meeste applicaties die een beetje snelheid en stabiliteit nodig hebben toch echt op Unix bakken draaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |