quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef Cynic het volgende:
Als het niet goed is moet het maar hard zijn?
Een chick op een Telecasterquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:56 schreef Cynic het volgende:
nu we toch bijna aan het eind van het topic zijn kan ik ook wel even wat foto's van het optreden van mijn bandje plaatsen denk ik
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Coole decoratie op de achtergrondquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:56 schreef Cynic het volgende:
nu we toch bijna aan het eind van het topic zijn kan ik ook wel even wat foto's van het optreden van mijn bandje plaatsen denk ik
Blegh met een reden, of een blegh in het algemeen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
blegh
Download Guitar Pro en ga nieuwe liedjes schrijvenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:17 schreef Dribbel_ het volgende:
ow niks verveel mezit bij vriendin thuis zonder gitaar en met een adhd kat die mij aanziet als haar muis
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:17 schreef Dribbel_ het volgende:
ow niks verveel mezit bij vriendin thuis zonder gitaar en met een adhd kat die mij aanziet als haar muis
Waar zie jij het probleem dan??quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:17 schreef Dribbel_ het volgende:
je kan daar natuurlijk ook zitten zonder die vriendin.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waar zie jij het probleem dan??![]()
vriendin bespelen?.pquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar dat zei hij er niet bijquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
je kan daar natuurlijk ook zitten zonder die vriendin.
Hij thuis met een kat... niet haar poesquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die het slechter hebben getroffen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Die is werken en ik kijk tv en zit achter de pc
opzich heb iki het nog niet zo slecht als ik het me zo bedenk![]()
![]()
Ik bijvoorbeeld. Zit hier moederziel alleen beetje te verslag typen en te Fok!ken met op de achtergrond Rob Stenders op 3FMquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die het slechter hebben getroffen.
Rightquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand nog een zanger nodig? http://www.dumpert.nl/med(...)diosessie._ooit.html
Inderdaad! Luie hond.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Die is werken en ik kijk tv en zit achter de pc
opzich heb iki het nog niet zo slecht als ik het me zo bedenk![]()
![]()
Ja? Ik nooit...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
RightIk doe ook altijd rek en strek oefeningen voordat ik muziek ga maken
![]()
En de wc, de boodschappen, het stofzuigen, de ramen, het afstoffen etc laat je je hardwerkende vriendin doen? Luie hond.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey ik heb net de afwas gedaan he![]()
Dream Theater is toch wel okee? Zelf houd ik er niet van maar is wel een stel goeie muzikanten!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:08 schreef Cynic het volgende:
volgens mij ben ik ziek, ik wil alweer Dream Theater luisteren.
En ik dacht dat ik die fase wel zo ongeveer gehad had.![]()
Misschien kan je vriendin even een uurtje vrij nemen van haar werk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit ik hier, krijg ik telefoontje van de gitaarboer dat m'n gitaar er iskan ik hem niet ophalen
de kwelligng
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |