Wat een leeghoofdigheidquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Daar is ie dan, de girltalkcolumn van Naad en Amanda.![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Verwachtte je iets anders van die 2 mutsen?quote:
In die collumn van Nadia bespeur ik toch wel enige jaloezie.quote:
Nu je het zegt!!!! Volgens mij ook ja! Hij was net in het boek wat aan het schrijven en nu 'leest' Nadia een boek!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:29 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat alle post van Dennis en Nadia achter een boek verscholen is.Volgens mij heeft Dennis weer een hoop geschreven aan Nadia.
't Zou goed kunnen. Nadia staat op en loopt weg met het boek, nix erachteraan en komt korte tijd later weer terug met het boek in z'n handen. Op zich vreemd toch ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nu je het zegt!!!! Volgens mij ook ja! Hij was net in het boek wat aan het schrijven en nu 'leest' Nadia een boek!
HOKJE!!! LETTEN JULLIE EVEN OP!!!!!!
Zeker weten! En dit plus het feit dat ze allebei continue zonder zender proberen te praten. Totdat de speaker zegt dat ze hun zender om moeten doen en dan stoppen ze ineens met praten!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
't Zou goed kunnen. Nadia staat op en loopt weg met het boek, nix erachteraan en komt korte tijd later weer terug met het boek in z'n handen. Op zich vreemd toch ?
Nadia en Dennis bespreken de belangrijkste dingen zonder dat iemand daar weet van heeft. Laatst deden ze dat oook al door woorden aan te wijzen in een boek.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nu je het zegt!!!! Volgens mij ook ja! Hij was net in het boek wat aan het schrijven en nu 'leest' Nadia een boek!
Janken kreng!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:41 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia huilt op het toilet.
Hierna gooien ze er nog even 12x in "Je weet toch hoe het zit.." "Dat kan ik nu niet uitspreken" "Daar hebben we het 'daar' wel eens over".. en de dag is weer voorbij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef akveor het volgende:
Dus Nadia leest een door Dennis geschreven brieg en barst in tranen uit en de Febostaat dit gewoon toe. Niemand weet dus waar het over gaat. Nou geweldige TV mensen.
goedemiddag
Ze pakte een brief van de tafel.En deed het in haar boek en ging toen lezen.Nu snap ik waarom ze zo druk met hun fanpost zijn,ze zijn elkaar gewoon aan het schrijvenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Inderdaad, het slaat nergens op, maar ik hoorde Nadia dus zeggen:"Als jij het gevoel hebt dat je moet gaan..."quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef akveor het volgende:
Dus Nadia leest een door Dennis geschreven brieg en barst in tranen uit en de Febostaat dit gewoon toe. Niemand weet dus waar het over gaat. Nou geweldige TV mensen.
goedemiddag
Die 2 kunnen niet anders dan fluisteren, het is natuurlijk info over de FEBO, vandaar dat ze niet ingrijpen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef akveor het volgende:
Dus Nadia leest een door Dennis geschreven brief en barst in tranen uit en de Febostaat dit gewoon toe. Niemand weet dus waar het over gaat. Nou geweldige TV mensen.
goedemiddag
joh!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze pakte een brief van de tafel.En deed het in haar boek en ging toen lezen.Nu snap ik waarom ze zo druk met hun fanpost zijn,ze zijn elkaar gewoon aan het schrijven![]()
Ik begrijp best wel dat mensen symphatie hebben voor Dennis als mens.... maar als speler is het de grootste loser ooit in DGK...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:44 schreef NG het volgende:
[..]
Hierna gooien ze er nog even 12x in "Je weet toch hoe het zit.." "Dat kan ik nu niet uitspreken" "Daar hebben we het 'daar' wel eens over".. en de dag is weer voorbij.
En maar lopen lullen dat Lieke steeds jankt.Snap echt niet dat Huub niet beter oplet om hun daar ook mee te gaan pakken.Ik weet dat hij daar niet van houd,maar ja zo pak je ze wel terug.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:41 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia huilt op het toilet.
idd, al dat gefluitser en geschrijf... Al die grootse plannen die ze aan het maken zijn en aan het uitdenken...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp best wel dat mensen symphatie hebben voor Dennis als mens.... maar als speler is het de grootste loser ooit in DGK...
ik vind het wel meevallenquote:
Nou bij die 2 losers ga ik echt geen 'raden maar' spelen en ik geloof niets van die twee. Het is vanaf het beginal 1 groot toneelspel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad, het slaat nergens op, maar ik hoorde Nadia dus zeggen:"Als jij het gevoel hebt dat je moet gaan..."![]()
Dat zou dan alleen uit Lieke zelf goed overkomen hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En maar lopen lullen dat Lieke steeds jankt.Snap echt niet dat Huub niet beter oplet om hun daar ook mee te gaan pakken.Ik weet dat hij daar niet van houd,maar ja zo pak je ze wel terug.
Misschien wou Dennix graag het goede voorbeeld van St. Brian opvolgen en zei Nadia: "als jij het gevoel hebt dat je moet slaan.."quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad, het slaat nergens op, maar ik hoorde Nadia dus zeggen:"Als jij het gevoel hebt dat je moet gaan..."![]()
Toch nog aardig geredigeerd door de redactiequote:
Aha, zij wil ook Cavalli!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:51 schreef NG het volgende:
[..]
Misschien wou Dennix graag het goede voorbeeld van St. Brian opvolgen en zei Nadia: "als jij het gevoel hebt dat je moet slaan.."
Gewoon zooi geven van de action of euroland,ik zou het wel weten als ik daar in de redactie zat.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:56 schreef STAP01 het volgende:
Ah, het tuig is ook weer terug!
Ik vind de stukjes niet echt een column ofzo. Er zit echt niks in. Tis een opsomming van de gedachtes van een 13 jarige zonder enig inhoud. Geen punchline of een clou of iets dergelijks, onsamenhangend....quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch nog aardig geredigeerd door de redactie
Ach, opruiming, b-keuze modellen en jeans van het vorig seizoen, zo kan ik het ook, al lijkt me dat jeans voor haar figuur eigenlijk niet voordelig zijn, wat wel weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:58 schreef avonne het volgende:
Column Nadia - wat doet ze zich opeens als een arm en gewoon meisje voor...
Ze kocht toch 50 merkspijkerbroeken per jaar?
Om over de fouten (terwijl het geredigeerd is) maar niet te spreken CC, ik durf te wedden dat jij ze er al uit hebt gehaald, taalkundig en grammaticaal...quote:
Gisteren tijdens een gesprek vroeg Huub ook al waar al die punten tegen Brian bleven. Dennis bepaalde zelf wel even wanneer hij die erin bracht. Ondertussen waren ze verjaard. En zo gaat het steeds.... de dag door zien te komen en de volgende dag zoveel mogelijk buitenschot blijven. Ondertussen alleen maar gefluisterd en als ie wel z'n mond opentrekt komt er allleen maar an dat nederlandschtalige gekweel uit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, al dat gefluitser en geschrijf... Al die grootse plannen die ze aan het maken zijn en aan het uitdenken...
Er komt toch niks van terecht.
Zelfs Nadia zegt dat...
Voor mij is het pas feest als Brian eruit gaat/moetquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:39 schreef Kaleddis het volgende:
En opeens is Nadia emotioneel en heeft ze het erover :"Als jij het gevoel hebt dat je moet gaan..."
Zou het zo feest zijn ?![]()
Alles wordt uit de kast getrokken om de aandacht van Brian af te leiden.... Jaap zg exit.... Dennis die zoeits lijkt te hebben aangegeven..... Maar om wie het echt zou moeten draaie is Brian.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Voor mij is het pas feest als Brian eruit gaat/moet![]()
CC, wat vind je van de fouten in de columns? Ondanks dat het geredigeerd is? Volgens mij zit jij met kromme tenen van die column van Naad........"verzadigt" om maar eens iets te noemen...quote:
Ben jij al 50+ dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen
kort, bondig en een duidelijke boodschap
50 plussers zijn vreselijke mensen
Ratten zijn moeilijk uit te roeien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Voor mij is het pas feest als Brian eruit gaat/moet![]()
Vooral dat laatste is onverteerbaar jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:10 schreef Sonique het volgende:
Weet je, iedereen mag doen wat hij wil, en iedereen mag er van mij mee wegkomen ook..
Waar het mij om gaat is dat als Huub de dingen uit zou halen die brian uithaalt (mishandelen ed) of die Dennix uithaalt (fluisteren en brieven schrijven naar Nadia ed). zou hij al drie keer door de Febo zijn gekielhaald.
Sterker nog, Als Huub die dingen zonder consecuenties kon uithalen bij de andere zoals zij dat doen, dan was DGK al lang afgelopen en was Huub de winnaar!
In mijn ogen had Huub ook al 3 keer exit gemoeten. Dan had ik ondertussen aardig wat meer 'vrije tijd' gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:10 schreef Sonique het volgende:
Weet je, iedereen mag doen wat hij wil, en iedereen mag er van mij mee wegkomen ook..
Waar het mij om gaat is dat als Huub de dingen uit zou halen die brian uithaalt (mishandelen ed) of die Dennix uithaalt (fluisteren en brieven schrijven naar Nadia ed). zou hij al drie keer door de Febo zijn gekielhaald.
Sterker nog, Als Huub die dingen zonder consecuenties kon uithalen bij de andere zoals zij dat doen, dan was DGK al lang afgelopen en was Huub de winnaar!
BULLSHIT!!!!!!!! Ze aast op die 10.000! Duidelijk nu!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:21 schreef Dark het volgende:
Het gaat niet zo goed met Kimmie, een vriendinnetje van Naad. Daar denkt ze de hele dag aan.
Amanda - Daarom wilde jij die 10.000 euro hebben.
Naad - Nee, dat wist ik toen nog niet.
Dan kan ze weer lekker zonder zender lullen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef Dark het volgende:
Amanda wil slapen, ze voelt zich niet zo goed.
Naad en Amanda gaan in de jaccuzi, ze hebben het koud. Brian zegt dat ze moeten wachten omdat Carlos zo komt.
Naad gaat niet piepen als Carlos komt, dan heeft hij niets aan te merken op haar.
Yep, hij is inmiddels vervangen door zijn overleden tweelingbroer, die toch niet dood bleek te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Prosac het volgende:
Brian al weg?
Amanda wil altijd slapen.Dat wijf heeft gewoon last van al dat zuipen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef Dark het volgende:
Amanda wil slapen, ze voelt zich niet zo goed.
Naad en Amanda gaan in de jaccuzi, ze hebben het koud. Brian zegt dat ze moeten wachten omdat Carlos zo komt.
Naad gaat niet piepen als Carlos komt, dan heeft hij niets aan te merken op haar.
Dat wil je toch niet meemaken he! 2 Brain Koebatsen!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep, hij is inmiddels vervangen door zijn overleden tweelingbroer, die toch niet dood bleek te zijn.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep, hij is inmiddels vervangen door zijn overleden tweelingbroer, die toch niet dood bleek te zijn.
Gooi Kim er maar in.Heeft Lieke een vriendin en die andere zijn over de rooie dan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:26 schreef kit2u het volgende:
nou , het weer een enerverende middag in de kooi.
Gooi die gastspeelster er maar in.
Een leuke meid die helemaal voor Jaap gaat zodat hij er wel in moet blijven.
Die gast is toch net een vertraagde opname. Ik word al moe als ik naar hem kijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:26 schreef rooie3 het volgende:
En Dennis gaat maar eens een keer eten.
Krijgt hij bezoek dan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:31 schreef Dreamboy het volgende:
140 CP punten voor Brian maar en alweer bezoek.
[ afbeelding ]
goh dan mag t hokje nu eerts wel eens uit gaan leggen waar hij al die contactpunten vandaan haaltquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Dreamboy het volgende:
Om 18.00 weer bezoek voor Brian?
Van mijn hoeft het niet..dan komt dat kinderlijke gedrag gelijk omhoog en nog is van dat gegil er bij daar hebben we er al twee van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gooi Kim er maar in.Heeft Lieke een vriendin en die andere zijn over de rooie dan.
Is echt niet normaal meer.De punten van gisteren zijn ook nog niet betaald.Huub werd er meteen voor gebeld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:33 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
goh dan mag t hokje nu eerts wel eens uit gaan leggen waar hij al die contactpunten vandaan haalt
het begint nu echt op te vallen hoor![]()
Amanda en Nadia hebben echt een hekel aan kim en andersom ook.Kim is gek op Lieke en dat kan mooie bitchfights opleveren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Van mijn hoeft het niet..dan komt dat kinderlijke gedrag gelijk omhoog en nog is van dat gegil er bij daar hebben we er al twee van.
Voor wie komt hij en wat doet hij eigelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:36 schreef STAP01 het volgende:
Danny Rook
Het is allemaal zo overduidelijk voortrekkerij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is echt niet normaal meer.De punten van gisteren zijn ook nog niet betaald.Huub werd er meteen voor gebeld.![]()
Meschien moet je even bellen hoe meer klachten hoe beter het is. 035-53.33.333quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is echt niet normaal meer.De punten van gisteren zijn ook nog niet betaald.Huub werd er meteen voor gebeld.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gooi Kim er maar in.Heeft Lieke een vriendin en die andere zijn over de rooie dan.
Is niks voor mij om te bellen.En het helpt toch niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:41 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Meschien moet je even bellen hoe meer klachten hoe beter het is. 035-53.33.333
Dat is al 2 dagen zo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:44 schreef Dreamboy het volgende:
Huub is gezakt hij staat nu onder Brian.
http://www.standby.fm/megatop100.htm
Ja vind je het gek.Netty heeft gewoon geld geleend en download zich suf.En Kenneth heeft effe paar auto,s verkocht en koopt platenzaken leeg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:44 schreef Dreamboy het volgende:
heeft brian zeker al een voorschot gennomen op die 500 cp die die daarmee gaat winnenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:44 schreef Dreamboy het volgende:
Arme Danny....en nu al bijna kaal ook....na zijn bezoek helemaal.....quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Amanda moet ook nog een singeltje opnemen als de Nederlandse Britney Spears: "hit me baby, one more time"
Daarom snap ik ook niet wat de meerwaarde van een single voor Dennis is?!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:51 schreef lillkiss het volgende:
ze zijn flink gezakt in de top 100
Verzadigt is inderdaad heel erg, die valt dan ook direct op. Sowieso in dit zinsverband en as if Nadia verzadigd is met één minuscuul tasje. Verder heb ik het heel snel gescand. Een column van niets, imo. Geen spanningsboog, geen pointe, geen verrassende wending.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef beroepslurker het volgende:
CC, wat vind je van de fouten in de columns? Ondanks dat het geredigeerd is? Volgens mij zit jij met kromme tenen van die column van Naad........"verzadigt" om maar eens iets te noemen...
Brian krijgt de volgende letters : A - B - 3 x E - F - I - R - T - W. Hij moet hier zelf een woord van leggen dat op hem van toepassing is. Als het lukt krijgt hij weer 500 contactpunten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:55 schreef STAP01 het volgende:
De goedHEILIGman is langsgekomen voor Brain! Hij heeft chocolade letters gebracht.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Brian krijgt de volgende letters : A - B - 3 x E - F - I - R - T - W. Hij moet hier zelf een woord van leggen dat op hem van toepassing is. Als het lukt krijgt hij weer 500 contactpunten.
Goed idee! Oeps, daar deed ik het weer, sla me maar neer, ik ben jouw slet, je hebt me gered, en nu als dank, neem ik weer drank, je hebt dus gelijk, als je me haalt door het slijk, en ik moet leren, jouw bescherming te waarderen, dus, baby, sla me maar weer, nog maar een keer.........zoiets?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Amanda moet ook nog een singeltje opnemen als de Nederlandse Britney Spears: "hit me baby, one more time"
Ik zing 'm zo mee!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:02 schreef beroepslurker het volgende:
Goed idee! Oeps, daar deed ik het weer, sla me maar neer, ik ben jouw slet, je hebt me gered, en nu als dank, neem ik weer drank, je hebt dus gelijk, als je me haalt door het slijk, en ik moet leren, jouw bescherming te waarderen, dus, baby, sla me maar weer, nog maar een keer.........zoiets?
A star is born!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Goed idee! Oeps, daar deed ik het weer, sla me maar neer, ik ben jouw slet, je hebt me gered, en nu als dank, neem ik weer drank, je hebt dus gelijk, als je me haalt door het slijk, en ik moet leren, jouw bescherming te waarderen, dus, baby, sla me maar weer, nog maar een keer.........zoiets?
Kan er niets anders van maken dan: Exit Fucking Brian...of klopt het dan niet helemaal met de letters?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Brian krijgt de volgende letters : A - B - 3 x E - F - I - R - T - W. Hij moet hier zelf een woord van leggen dat op hem van toepassing is. Als het lukt krijgt hij weer 500 contactpunten.
aan de telefoon?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:06 schreef jassy het volgende:
Paul de Leeuw in het kantoor bij Japio.
Wie denkt dat hij vanavond weggaat?
Wait..... BE FREEquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kan er niets anders van maken dan: Exit Fucking Brian...of klopt het dan niet helemaal met de letters?![]()
Is hun eigen schuld.Ze mogen de plaat promoten om iedereen te bellen,maar Huub denkt zeker weer dat de fans het voor hem doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:51 schreef lillkiss het volgende:
ze zijn flink gezakt in de top 100
nou bijna goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kan er niets anders van maken dan: Exit Fucking Brian...of klopt het dan niet helemaal met de letters?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:02 schreef diedirk het volgende:
Krijgt Dennis instructies achter?
of wordt hij beloond voor zijn niks doen met een bezoekje aan de (tand)arts ( lees familie)
Het lijkt DGK welquote:
Als dat zo is, heeft hij die contactpunten niet meer nodig, is hij vrij om heerlijk naar zijn flatje te gaan waar mammie met open armen op hem wachtquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:10 schreef itsme het volgende:
[..]
nou bijna goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Huub loop niet zo te slijmen met Nadia.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ratten zeiken overal. Deze zelfs in de bloempot.
[ link | afbeelding ]
Ik vind het wel humor. 'De 50 plusser met zijn beeldschone 10 jaar jongeren vriendin.' Ik gok zomaar dat Amanda een vrouw van 45 bejaard vindt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen
kort, bondig en een duidelijke boodschap
50 plussers zijn vreselijke mensen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:41 schreef agter het volgende:
wat heeft Lieke toch een mooi lichaam!
Ja, en Jaap en Nadia ook. En vergeet Amanda niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:41 schreef agter het volgende:
wat heeft Lieke toch een mooi lichaam!
Het is wel spannend gemaaktquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Mooi knip en plakwerk van de FEBO.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51860&sess=2832
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, en Jaap en Nadia ook. En vergeet Amanda niet.
Jij kijkt zeker de streams in braille..quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, en Jaap en Nadia ook. En vergeet Amanda niet.
antwoord zal wel al gegeven zijn maar wil ook meespelen hihi, WIFEBEATER?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
ships hoe bedoel je blond en traag, zie nu dat het onder de vraag een stukje in een spoiler staatquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:15 schreef grazygirl het volgende:
[..]
antwoord zal wel al gegeven zijn maar wil ook meespelen hihi, WIFEBEATER?
What else is new?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef Lady-night het volgende:
Ook gisteren voor de collect call van gisteren van Amanda zijn dus geen CP's betaald
De kindjes uit Nazareth hoeven nooit te betalenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef Lady-night het volgende:
Ook gisteren voor de collect call van gisteren van Amanda zijn dus geen CP's betaald
Hebben ze dat tweede liedje en het duet dan al ingezongen? Of gaan ze weer voor één liedje zingen op pad?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Huub en Brian dit weekend in Haaksbergen.
http://www.danspaleis.nl/stijlhome.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |