quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Florian_ het volgende:
Soms lig je in bed, en heb je totaal geen zin om naar uni te gaan, zo ook vanochtend![]()
idd als je het dan nog spijbelen noemtquote:
of het er uberhaupt over hebt en dan nog op fok ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd als je het dan nog spijbelen noemt_!
stiekem doe ik HBO en moet ik verplicht de lessen volgen als je je punten wilt halen maar dat klinkt niet zo coolquote:
ik wou hier een vette bash plaatsen maar dat deed je zelf alquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
stiekem doe ik HBO en moet ik verplicht de lessen volgen als je je punten wilt halen maar dat klinkt niet zo cool![]()
OMG kneus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
stiekem doe ik HBO en moet ik verplicht de lessen volgen als je je punten wilt halen maar dat klinkt niet zo cool![]()
ik ben nooit zo goed in topics makenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kuttopic! TS killed zijn eigen topic hier.
doe t dan nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ik ben nooit zo goed in topics maken![]()
Weet je zeker dat je geen MBO doet?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Florian_ het volgende:
zowieso
ja laten we iedere dyslect naar het mbo sturen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:28 schreef miodzio het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen MBO doet?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nu moet ik zeker gaan vragen wat je studeert, jij rekel.
Ik was al gestopt toen ik zag dat TS 'Florian' heetquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Heatseeker het volgende:
Na en zulksben ik gestopt met lezen
Daar hoef je het topic niet eens voor te openenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik was al gestopt toen ik zag dat TS 'Florian' heet![]()
Oh wacht, je bent gewoon scholier.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
das heul mijn echte naam niet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik was al gestopt toen ik zag dat TS 'Florian' heet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |