quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
tuurlijk wel, maar aan de andere kant maakt het me ook weer extra verdrietig om doerak.
wat een zeikerd ben ik eigenlijk he![]()
Heb ook een stukje gezien. Krijg altijd last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 10 november 2007 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik zit te genieten van lachen om Idols!
zou het schuldgevoel zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, echt wel
Doerak is nu SpiritCat en heeft geen bontje meer aan.
En jij krijgt gelukkig de kans om deze twee een goed en gelukkig leven te bieden, net als Doerak had.
Geen slangenvoer.
En de ene kat is de andere niet. Van deze kitjes zul je weer gaan houden om andere dingen dan waarom je van Doerak hield.
Ik vind dat je bezig bent jezelf een onnodig schuldgevoel aan te praten.
ik gisteren uit eten geweestquote:Op zondag 11 november 2007 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook
verse, warme broodjes, koffie en verse zijdehoendereitjes
kattenbak, vulling, krabpaal, 'n mandje, speeltjes, eet & drinkbakjes, nagelschaartje, vlooienkammetje etc, kittenvoer.quote:Op zondag 11 november 2007 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou het schuldgevoel zijn?
ik weet gewoon niet of ik alweer aan nieuwe poezels toeben als ik nog steeds verdriet heb om doerak.
aan de ene kant hoop ik dat het me net weer dat zetje geeft om definitief uit dat dal te komen
aan de andere kant heb ook zoiets van: nu nog even niet.
maar goed, ze komen pas over 2 weken, die tijd ga ik gebruiken om de boel op een rijtje te zetten en de knop om te zetten.
het zijn wel snoetjes van beestjes he?
wat moet ik ook alweer in huis halen voor kittens?
Verlies en verdriet gaan er niet mee weg, maar je krijgt er wel iets leuks voor. Een andere focus.quote:Op zondag 11 november 2007 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou het schuldgevoel zijn?
ik weet gewoon niet of ik alweer aan nieuwe poezels toeben als ik nog steeds verdriet heb om doerak.
aan de ene kant hoop ik dat het me net weer dat zetje geeft om definitief uit dat dal te komen
aan de andere kant heb ook zoiets van: nu nog even niet.
maar goed, ze komen pas over 2 weken, die tijd ga ik gebruiken om de boel op een rijtje te zetten en de knop om te zetten.
het zijn wel snoetjes van beestjes he?
wat moet ik ook alweer in huis halen voor kittens?
Heujquote:Op zondag 11 november 2007 14:09 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Wij gaan zometeen kijken naar een valkparkiet
Joah! Zes weekjes oud pas.quote:Op zondag 11 november 2007 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heuj![]()
Heeft meneer Greys toch gewonnen?![]()
Mogguh Elseetje...wat een scheetjes![]()
Ze komen van Marktplaats, dus dat laatste zal wel het geval zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat jong!![]()
Hoe heeft ze ze gekregen dan? Met 6 weken die kittens al weg doen is![]()
Of hebben ze gedreigd met "nu ophalen anders worden ze slangevoer"![]()
Minestronequote:Op zondag 11 november 2007 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat heb je voor lekkers gegeten, qwea?
De lamsrack viel iets tegen. Het ware ieneminie stukkies vlees, en de groenten waren niet zo heel lekker. MikeyMo had kalfsrug en damn, die was lekker!quote:Op zondag 11 november 2007 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit Qwea![]()
Krijg nu alweer honger![]()
Moest denken aan het vrijwilligersfeestje van de organisatie waar ik voor werk, waar ik een tijdje terug bij was.quote:Op zondag 11 november 2007 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
De lamsrack viel iets tegen. Het ware ieneminie stukkies vlees, en de groenten waren niet zo heel lekker. MikeyMo had kalfsrug en damn, die was lekker!
Om 17:30 eten we zuurkoolschotel met slagersrookworst en eigengemaakte aardappelpureemet spekkies
Ik weet niet eens zeker of het wel weg moet, want het is niet een dikke knobbel ofzo. Het zit meer 'dieper' zeg maar. En de verdikking daarvan kan ik voelen in mijn oksel.quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga elke dag naar de huisarts, dus ik ben daar wel over heen![]()
De kans is veel groter dat het iets onschuldigs is dan enge tumoren e.d.
Maar het zal er toch weg moeten.![]()
Wat er op je pad komt dus.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, ik bedoel zowel af en toe van de Lidl als keurslager en biologisch.
Lidl vlees, super de boer vlees, deka vlees. Zelden tot nooit slager. Dies kei duur.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef Elseetje het volgende:
Even een gewetensvraag voor de dierenliefhebbers hier: wat voor vlees eten jullie? Zo goedkoop mogelijk (Lidl e.d.), van de keurslager, scharrelslager, biologisch, etc. etc.?
Gewoon even gaan. Liever nu gaan en merken dat het bv niks is dan niet gaan en strax iets ergs hebben. De huisarts kan meestal wel voelen ja. En als hij het niet vertrouwd moet er een foto gemaakt worden dacht ik.quote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef Greys het volgende:
Nee Nok, het doet geen pijn. Ik heb alleen al een tijd het idee dat eh... hoe omschrijf ik dat goed, mijn kleding bv niet goed zit in mijn oksel en dan blijkt het wel gewoon goed te zitten. Het voelt alsof er iets in de weg zit af en toe, zeg maarEn nu voel ik het sinds kort ook gewoon als ik zonder te drukken over mijn oksel voel, dan zit er rechts een verdikking die er links niet zit. Geen echte bult, maar wel duidelijk verschil. Het is zo moeilijk uit te leggen
Ing, wat leuk, de zingende kindjes! Waaien en regenen ze niet helemaal weg?
Heel goed.quote:Op zondag 11 november 2007 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Wij eten heel weinig vlees thuis. Buiten de deur dan weer wel en dan heb je de keus meestal niet.
Maar als ik thuis wel vlees eet dan biologisch. Eerder was het wat er op mijn pad kwam met de voorkeur voor biologisch, maar nu altijd.
Ik eet geen vlees dat niet biologisch is. Verder eet ik alleen maar kip en rund, dus de rest niet.quote:Op zondag 11 november 2007 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lidl vlees, super de boer vlees, deka vlees. Zelden tot nooit slager. Dies kei duur.
Nu ikke ;
Wat voor vlees eten jullie niet?
Ik ; konijn, paardenvlees. Voor de rest kan ik even niet op meer komen. Ooh ja, lam hoeft ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |