Ja, lekkerrrr....quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef de plee maar een lekkere grote slobberkus
Sorry, ik was even eh... afgeleid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:19 schreef Qwea het volgende:
TIS ALLEMAAL DE SCHULD VAN ELSEEETJE!
Ik heb zin in appeltaartAgain
![]()
hoi Elseetje
![]()
Ik ken je niet, maar hier... neem een zoenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:16 schreef Lienekien het volgende:
Wat een anti-Lienekienstemming vandaag! Ik word er niet vrolijk van.
Ik ga d'r helemaal van spinnen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar hier... neem een zoen![]()
Nu weer blij?
[...]
Sorry, ik was even druk met werk.quote:
Kopen? Dat maak je lekker zelf. Veel lekkerderquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sorry, ik was even eh... afgeleid.![]()
![]()
Succes Ing!
Ik ga zo ontzettend appeltaart kopen volgende week.
Ik kan geen nette puntjes bakken zelf, dan wordt het gelijk een hele taart, en dat vinden m'n heupen niet leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kopen? Dat maak je lekker zelf. Veel lekkerder![]()
Zeg maar waar je woont. Dan kom ik het wel opeten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kan geen nette puntjes bakken zelf, dan wordt het gelijk een hele taart, en dat vinden m'n heupen niet leuk.![]()
Niewoar. Bijbel nog een keer goed lezen en gewoon eindigen bij na Genesis: gaat en vermenigvuldigd u.quote:
Hoi beep.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:43 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het kaasfonduen, daar is het echt weer voor.
Nou ja, ben eigenlijk al volgevreten en zit nu uit te buiken![]()
Die TT, die zie ik nu pas![]()
Ik ben vast veel te laat, maar Ing, goutmet-ze!!!
En zet het kots-debacle maar snel van je af
Nok
Hoi allemaal!
Ik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:48 schreef Greys het volgende:
IEDEREEN vindt zichzelf stom als kleine!
Superkjoetquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:14 schreef nokwanda het volgende:Nooit aan gedacht om mijn kinderfoto's nou te scannen. Wel cute hoor
Mogguh Greysquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:59 schreef Greys het volgende:
Mogge ladies!
Ing, ik zie nog heel duidelijk jou er in terug hoor!Cute!
Enneh, de kaasfondue ruik je hier ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |