word jij trouwens ook zo leuk wakker van die hei-paal die om half 7 al staat te stampen?quote:
Nee, dan ben ik al wakker.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
word jij trouwens ook zo leuk wakker van die hei-paal die om half 7 al staat te stampen?
Beter wassen na het neuken Arma!quote:
26 doet geen zeerquote:Op donderdag 15 november 2007 08:51 schreef Vork het volgende:
Zeg jullie zijn allemaal oud he (oud als in leeftijd, niet oud als in ik heb wat op het subforum te zoeken), hoe bevalt dat?
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter wassen na het neuken Arma!
Het is kut. Nou ja, nu is 29 nog niet oud maar ik loop wel snel richting de 30.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:51 schreef Vork het volgende:
Zeg jullie zijn allemaal oud he (oud als in leeftijd, niet oud als in ik heb wat op het subforum te zoeken), hoe bevalt dat?
Goed hoorquote:
ja je hebt je beste tijd gehadquote:Op donderdag 15 november 2007 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is kut. Nou ja, nu is 29 nog niet oud maar ik loop wel snel richting de 30..
Weken? Je werkt tegenwoordig in een zwembad ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik schijn hier te moeten weken voor m'n geld...
afzetters
Welkom in de werelden die FF en Adblock Pro heten!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:22 schreef Joene het volgende:
Zie die google ads hier naast dit topic zeg![]()
Dus je leven is niet voorbij als je 30 bent geweest ?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben al 33, nergens last van eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |