Tof is dat he.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:26 schreef GI het volgende:
Dat kind is verdomm 8 weken en 5 dagen aanwezig in de baarmoeder van mijn vrouw. En het hartje heb ik gewoon al horen kloppen!
Onbeschrijfelijk eigenlijk. 2.02 cm groot, en ondertussen gewoon al een hartje hebben dat 140 slaat....quote:
Dan moet je krabben J. Dan moet je krabben.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:11 schreef Joene het volgende:
Morning![]()
He hou is op , daar krijgt mn vrouw jeuk van van al die babies![]()
Noemen ze het zo tegenwoordig , krabben.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:23 schreef GI het volgende:
[..]
Dan moet je krabben J. Dan moet je krabben.
Hele mooie zin hoor. Wat betekent het?quote:
datte ze moeten op houwe met al die beebies praat.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hele mooie zin hoor. Wat betekent het?
Ik snapte het hoor!!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
musgien moet juh dat innut neterlants tiepuh dan!
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik snapte het hoor!!!!
En goedemorgen iedereen, en Knut, wat leuk om je zo enthousiast te zien!! Geniet er maar van, het is een unieke periode in je leven, zwanger zijn!!!
Maar dat is niet mn goedste vakquote:Op woensdag 14 november 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
musgien moet juh dat innut neterlants tiepuh dan!
Gaaf man! Feli!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:26 schreef GI het volgende:
Dat kind is verdomm 8 weken en 5 dagen aanwezig in de baarmoeder van mijn vrouw. En het hartje heb ik gewoon al horen kloppen!
Nee hoor.. Zit tegenwoordig een paar weekjes verder in hetzelfde proces.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef GI het volgende:
[..], Is het zo verbazend om een man zo enthousiast te zien over iets dergelijks ? Of is het vooral verbazend bij mij ?
Ut meine wellus!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar dat is niet mn goedste vak![]()
![]()
Goed , verder met de dagelijkse bezigheden dan maar .....![]()
Incl. doodgaan en overlijden (+ veel pijn)?quote:
Alleen als ik mag toekijkenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Incl. doodgaan en overlijden (+ veel pijn)?
Nee joh, zo verbazingwekkend is dat niet, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het niet leuk vindquote:Op woensdag 14 november 2007 09:21 schreef GI het volgende:
[..], Is het zo verbazend om een man zo enthousiast te zien over iets dergelijks ? Of is het vooral verbazend bij mij ?
Als ik er morgen niet ben dan heb je spijt als haren op je hoofdquote:
Nou Rip, kijk, je hebt een mannetje en een vrouwtje en die vinden elkaar heel erg lief. En dan gaan ze samen naar bed en dan komt de ooievaar en die pulkt een baby uit de bloemkool!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:13 schreef Ripley het volgende:
Ik snap nooit zoveel van hoe dat nou werkt met babies
Kut, dat was ik even vergeten!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik er morgen niet ben dan heb je spijt als haren op je hoofd![]()
Ik kom uit de witte kool en mijn zusje uit de rooie.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
Oh nee, boerenkool.
Er was ook nog iets met kool en sop ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kom uit de witte kool en mijn zusje uit de rooie.
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef GI het volgende:
-verhaaltje-
Ik snap nu pas een klein beetje hoe ontzettend mooi het allemaal is, hoe ontzettend fijn en onbeschrijvelijk fanastisch een klein kindje van jezelf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |