Ik kan wel heel hard Black Sabbath draaien nu. Dat is tof.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit hier met 3 man. En als de telefoon van iemand anders overgaat kijkt iedereen de andere kant op of laat de boel overgaan totdat ik het zat ben en dan maar opneem. Dát is pas stom.
Zeg dat wel, ik zou er hier graag eentje haar nek omdraaien inmiddels, beetje bij de grote baas lopen slijmen, en proberen de poten onder mijn stoel vandaan te zagen met haar insinuaties. En dan te bedenken dat ik haar heb aangenomen ook nogquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:24 schreef Jarno het volgende:
Collega's zijn kut!
Ik heb nog wel wat boer- filmpjes voor je?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik ging een keer filmpjes kijken omdat er geen reet te doen was, en toen ik een lachaanval kreeg werd één van mijn collega's boos "Dat er nog mensen waren die wél aan het werk waren!"
En sindsdien is alles stuk.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
Heeft Arma een nieuwe vriendin?
Mensen in het algemeen zijn kut.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:24 schreef Jarno het volgende:
Collega's zijn kut!
Ze is blond en mooi en slim en rechts en ze is niet op haar bekkie gevallen en ze is heel erg lief. Eindelijk m'n soulmate gevonden na 33 jaar!quote:
Goed bezig... die klusjesman!quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Mogguh,
Hier voor m'n deur worden opnames gemaakt door de BBC voor een film / documentaire over Anne Frank. Dat lijkt leuk, totdat je weet dat ze vanmorgen om een uur of zeven al met een slijptol in de weer waren om fietsen van de brug te verwijderen.
Wel goed is dat vandaag de klusjesman langs komt om te bekijken wat hij allemaal met de badkamer moet doen zodat ik weer een tevreden huurder ben.
LOlz... In Spaarnwoude of ergens anders?quote:Op maandag 12 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Weekend was onverwachts druk met een fikse paintballsessie op Zaterdag. tikje te fanatiek. Wel volledig ongeslagen de 2 matches gedaan, maar spierpijn nu...![]()
.
Aalsmeer of all placesquote:Op maandag 12 november 2007 09:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOlz... In Spaarnwoude of ergens anders?
...In de kassen en overdekt dus.. Oef...quote:Op maandag 12 november 2007 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aalsmeer of all places.
Het was verder erg ok hoor, rest van de avond geen last. Maar vandaag. Kan de trap niet af, op gaat wel, af moet ik met de lift
.
Ik word er knetterbek van...quote:Op maandag 12 november 2007 09:40 schreef k_i_m het volgende:
Roggel jij het effe?
Ja, was best heftig nog, heel veel duiken en springen, gehurkt lopen etcquote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
...In de kassen en overdekt dus.. Oef...
Maarja.. zo af en toe de lift gebruiken is toch ook wel zo plesant.
Psies... optiefen!quote:Op maandag 12 november 2007 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, was best heftig nog, heel veel duiken en springen, gehurkt lopen etc.
Ach, het moet maar ff hoor, ze zoeken het maar uit hier, ik ben ook geen 18 meer.
quote:
Ik ben pas om 17:30 vrij, maar van 14:00 tot 17:00 kan ik op mijn aars zitten en de jaarplannen aanhoren onder het genot van een Hertog Jan en wat fancy snacksquote:Op maandag 12 november 2007 13:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Psies... optiefen!
Mennnnn.. De maandag is met een kleine 3 uurtjes alweer voorbij!
Wat een kutzooi E.quote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Het is hier pas half een![]()
En ik ben net door mijn rug gegaan
En er is geen ibuprofen
En ik kan niet naar de winkel strompelen nu
En ik heb ook al honger
En mijn collega is een kutwijf
En mijn baas deugd ook al niet
En ik ben hevig aan het solliciteren
En ik hou nou maar op met klagen
![]()