Kijk, het wordt nog wel wat met die vrijdag!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:42 schreef Insomaniac het volgende:
Hey Jarno,
Vandaag is mijn laatste werkdag, want morgen ga ik op vakantie!
Leuker dan dat wordt het niet!
En iedereen zo in paniek van hee oh nee, maar ben je er niet volgende week hoe moet het dan met de [dingen]? En ik zo van hee man kan me geen fuck schelen ik zit in Zwėdėn op m'n veranda intens gelukiig op m'n gitaar te tokkelen, zoek het uit met je [dingen]! Alsof ik tijd heb voor [dingen] als ik nakend hout aan het hakken ben en vervolgens in een veld vol madeliefjes mezelf bevredig als beloning voor het harde werken!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oraal bevredigenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:02 schreef Insomaniac het volgende:
En nu mooi mezelf oraal en ingewandaal bevredigen bij Bagels & Beans.!
Nee maar je mag evengoed geil doenquote:
Geile bende, I!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:11 schreef Insomaniac het volgende:
Beter nog R!
DE LAATSTE VRIJDAG VOOR DE VAKANTIE!.
Oeh, lang weekend! Doe maar een dansje om te tonen hoe lekker je dat precies vindt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geile bende, I!
Ik ben alleen maandag vrij, maar da's ook lekker
Nakend, he.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeh, lang weekend! Doe maar een dansje om te tonen hoe lekker je dat precies vindt..
Dat nakende dansje ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nakend, he.
Weetje, doen jullie anders samen even dat dansje..
JUIST!quote:
*inhaakt*quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:18 schreef Insomaniac het volgende:
* Insomaniac danst alvast nakend en wacht tot R inhaakt..
Waar fiets je langs dan kijk ik ff uit het raam.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
Nu even nakend naar hoofdkantoor fietsen..
Corporate slaaf!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
Nu even nakend naar hoofdkantoor fietsen..
Je wilt gewoon graag dat ze door jou straatje fietst J.quote:
19 uur in het oostenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:35 schreef TALIN het volgende:
om half 5 van Amsterdam in mn Smart naar et oosten rijden !
place youre bets!
In elk geval neukt die zn buuf.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
Heeft Arma een nieuwe vriendin?
Wijsneusquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
plaats jij bent weddenschappen..
Gedver.. J die een nakende dans doet!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |