Oh datquote:Op donderdag 15 november 2007 08:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Begin niet meteen vandaag. Gewoon dat we het doen.
28 ? Is dat oud ?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:51 schreef Vork het volgende:
Zeg jullie zijn allemaal oud he (oud als in leeftijd, niet oud als in ik heb wat op het subforum te zoeken), hoe bevalt dat?
Bevalt mij prima moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:51 schreef Vork het volgende:
Zeg jullie zijn allemaal oud he (oud als in leeftijd, niet oud als in ik heb wat op het subforum te zoeken), hoe bevalt dat?
word jij trouwens ook zo leuk wakker van die hei-paal die om half 7 al staat te stampen?quote:
Nee, dan ben ik al wakker.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
word jij trouwens ook zo leuk wakker van die hei-paal die om half 7 al staat te stampen?
Beter wassen na het neuken Arma!quote:
26 doet geen zeerquote:Op donderdag 15 november 2007 08:51 schreef Vork het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter wassen na het neuken Arma!
Het is kut. Nou ja, nu is 29 nog niet oud maar ik loop wel snel richting de 30.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:51 schreef Vork het volgende:
Goed hoorquote:
ja je hebt je beste tijd gehadquote:Op donderdag 15 november 2007 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is kut. Nou ja, nu is 29 nog niet oud maar ik loop wel snel richting de 30..
Weken? Je werkt tegenwoordig in een zwembad ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik schijn hier te moeten weken voor m'n geld...
afzetters
Welkom in de werelden die FF en Adblock Pro heten!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:22 schreef Joene het volgende:
Zie die google ads hier naast dit topic zeg![]()
Dus je leven is niet voorbij als je 30 bent geweest ?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben al 33, nergens last van eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |