Kan altijd hoor. Kortingscodes krijg je door aanmelden op de nieuwsbrief, catalogus of via internet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:40 schreef 27miracles het volgende:
[..]
kan dat altijd als je bij H&M bestelt of alleen dit keer. hoe komen jullie aan deze code?
he schatje je bent zo slim, wil je met me trouwen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan altijd hoor. Kortingscodes krijg je door aanmelden op de nieuwsbrief, catalogus of via internet.
7616 voor ¤ 10 korting werkt misschien ook nog mensen. Ook in combinatie.
Er zijn wel meerdere dingen die je niet in de webshop kon vinden, zoals de leren jacket en de briefs.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:59 schreef 27miracles het volgende:
waar kan je eigenlijk die Cavalli schoenen zien..
ik had ze eerst bij Collections/ Accessoires gezien, maar ik kan ze niet bij de Shop Online terugvinden..
Kate Moss for Topshop vind ik dan weer wél helemaal geweldig...quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef parselmouth het volgende:
Ik ook.
En ik ben benieuwd of ze dan wel Topshop-regeltjes* gaan hanteren, want dit kan niet langer zo.
*Maximaal aantal items per persoon
je kunt het toch ook gewoon terugsturen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de mensen hier met de spullen gaan doen die ze niet passen of gewoon teveel gekocht hebbenVoor hoeveel centjes die verkocht gaan worden.
Alsof ze dat gaan doen, als ze er het driedubbele voor kunnen krijgen op Marktplaats.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt het toch ook gewoon terugsturen?
Ik denk dat je na anderhalve minuut al een goed bod voor hebt...quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:59 schreef hmmmz het volgende:
idd, ik heb de trenchcoat in twee maten besteld.
1 pas ik er en die houd ik en de andere gaat op marktplaats, als er dan na anderhalve week nog geen goed bod is stuur ik 'm gewoon weer terug
laten we het hopenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:14 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik denk dat je na anderhalve minuut al een goed bod voor hebt...
Die kende ik nog niet. Verbaast me dat er geen gewonden zijn gevallen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:41 schreef Adelante het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oh0CzqqKEXM&NR=1
utreg - hoog catharijne
wel ernstig trouwens dat de medewerkers van H&M er gewoon bij staan en hun klanten uitlachentuurlijk is het vrij ernstig en ziek gedrag, maar probeer het dan nog enigszins in goede banen te leiden i.p.v. met camera's er bij te staan en te lachen
Hoe wil je zoiets in banen gaan leiden dan? Er stond security bij de ingang om mensen enigszins tegen te houden zodat ze niet allemaal naar voren gedrukt werden, maar die brede gasten werden al bijna om ver geduwd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:41 schreef Adelante het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oh0CzqqKEXM&NR=1
utreg - hoog catharijne
wel ernstig trouwens dat de medewerkers van H&M er gewoon bij staan en hun klanten uitlachentuurlijk is het vrij ernstig en ziek gedrag, maar probeer het dan nog enigszins in goede banen te leiden i.p.v. met camera's er bij te staan en te lachen
Daar denkt gemiddeld H&M shoppend nederland anders over, maar ik deel jouw mening hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik vind de calvalli lijn heel erg lelijk... ben ik de enige?
Ik kom jou ook overal tegen!quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb als troost gewoon maar een paar leuke dingen uit de nieuwe kerstkleding (mooie corset-topjes!!! mooier dan die van Cavalli!) besteld
Die tweede zin, die snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:10 schreef thloreg het volgende:
Die vrouwen sporen gewoon niet met dit asociale gedrag. Wedden dat ze je straks in december al die Cavalli troep op de lijven zal zien zitten? Die mutsen laten zich ook alleen maar leiden door een naam en de zogenaamde 'goedkope'prijs. [ afbeelding ]
Ja die 7772 code deed het en er ging automatisch 25% af van het duurste artikel (wat overigens maar 29,90 was(!)) en die van 10 euro deed het ook (7616). Ik zou de boel annuleren en opnieuw bestellen, niks pauperachtigs aan...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:05 schreef Greys het volgende:
Je stalkt me![]()
Dus de 7772 code deed het bij jou ook? En kreeg je toen 25% op het duurste artikel?
Ik zit te twijfelen of ik mijn bestelling zal annuleren en nog eens proberenOf ben ik dan een pauper?
Hoe vind je de corset-tops, trouwens? Ik ben benieuwd of mijn boobies daar in passen...
Oh kutje, das niet zo best. Voel me een beetje schuldig dat ik je op ideeen heb gebracht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Oh, dit is het Cavalli topic
Post in de verkeerde dus
EDIT: overigens word ik net gebeld dat mijn bestelling is geannuleerd, mijn account is geblokkeerd en ik niets meer mag bestellen. Enkel omdat ik een kortingscode al eens gebruikt heb, bij een eerdere bestelling en ik nu probeerde twee codes te gebruiken. Bij jullie werkt het dus wel, maar ik ben gelijk een halve crimineel. Godver. Heb nog nooit te laat betaald, mijn acceptgiro's ofzo. Ik ben echt woest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |