abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 december 2007 @ 11:45:55 #176
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_55676891
er schijnen ergens foto's te zijn, maar eigenlijk mag je geen foto's of video's maken op vindicat geloof ik.
de acht was overigens niet van onszelf, die kwam van een roeivereniging ergens in friesland ofzo. Hij was vast in zo'n slechte staat dat repareren niet meer te doen was. Dat hoop ik tenminste, ik was er niet bij.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  maandag 31 december 2007 @ 13:06:07 #177
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_55679485
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef Sjobber het volgende:
Ik vind dat toch wel zonde he; dat opstoken van een 8.
Enig idee hoeveel roeiplezier je daar nog van zou kunnen hebben gehad.

Is er ook een filmpje van geschoten overigens? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Owja, over filmpjes gesproken. Slachtkalf; is er ook nog video materiaal van de HCN 2007 250m sprint (H4+) toevallig?
Want ik zou daar graag wat materiaal van hebben. Geen idee of je dat in je archief hebt, maar je was van de videocomissie oid dusja ik dacht ik vraga het ff
ben inderdaad videocommissie, maar toeval wil dat ik de hcn zelf moest starten in het c8 veld, volgens mij waren de beelden alleen live en niet voor later, maar ga het even vragen voor je. Je bedoelt eerste sprints of de finale in het donker?

voor de rest: binnen drie dagen staan alle heats van nk indoor online (ja het duurde even, ik weet), lnks volgen
Nu met NOG beter webicon!!!!
pi_55679771
Gewoon de 250m sprints. Dus zowel in het licht als in het donker. Met name die in het donker lijkt me wel erg vet om terug te zien. Maar ook die in het licht zou ik graag terug willen zien en in het ploeg archief mikken

Neem aan dat er van de 2500m geen beelden zijn, in ieder geval dat was niet al te spectaculair en dus ook niet interessant.

Dat de nkir filmpjes wat langer op zich laten wachten maakt niet zoveel uit. Dat het al online komt is al heel wat meestal dus daarvoor al dank
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_55691907
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:06 schreef Slachtkalf het volgende:

[..]
voor de rest: binnen drie dagen staan alle heats van nk indoor online (ja het duurde even, ik weet), lnks volgen
Vette shit, kan je terugzien hoe ik kansloos laatste werd
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:30:16 #180
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_55717650
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Dat er maar veel blikken gewonnen mogen worden.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_55739181
iedereen van hetzelfde!
pi_55848214
Beetje laat, maar iedereen nog de beste wensen!

Heb gister met mijn ploegje ge4*'d, was echt heel gaaf! heb zelf al meer dan een jaar niet meer in een boot voor meer dan 2 personen geroeid, dus ineens 3 personen achter me hebben, was best wel wennen!!! Het ging ook nog best leuk voor een eerste keer !

Overigens gaan we hier geen wedstrijden mee starten, maar doen we het echt voor de fun en afwisseling met de 2x en de 1x !
pi_55956031
OP op verzoek gewijzigd.
pi_56038351
Wat een bagger weer de laatste tijd zeg. Wind vol over het kanaal hier dus het is echt alle zeilen bijzetten.
Beetje bagger trainingen ook met alle tentamens die iedereen heeft. Gelukkig wel zaterdag en zondag in de 4+ gezeten. En met op zaterdag echt een goddelijk stukje roeien.
Hopelijk valt dat komend weekend te herhalen want zo wordt roeien wel heel erg leuk

En doordeweeks maar een beetje (veel) conditie/krachttrainen, want een 4 kan dan niet worden gevormd en om te gaan skiffen is het niet echt aanlokkelijk weer.

Magoed, bij deze wind bljft ons botenhuis tenminste nog wel drijven en de vloot in de stellingen, wat ze in Vancouver niet kunnen zeggen. Damn dat was een triest gezicht.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_56039464
Wie wat waar? Zinkende boothuizen, daar heb ik niks van gezien.
pi_56053580
Bijna intraining! Nog een laatste paar avondjes vol doortanken!
pi_56064211
Je gaat dus wel door, wat wordt het nou dit seizoen?
pi_56065895
Wij zijn al bijna 2 weken intraining, weer een excuus om lekker op tijd naar bed te gaan Helaas nu wel ziek dus roeien zit er niet in...
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:16:51 #189
58060 Apoc2003
pi_56067319
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 08:37 schreef -Banaan- het volgende:
Wij zijn al bijna 2 weken intraining, weer een excuus om lekker op tijd naar bed te gaan Helaas nu wel ziek dus roeien zit er niet in...
En wat is het geworden bij jullie? Beterschap in ieder geval!

Komend weekend trainingsweekend in Brugge
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_56071721
Wat het geworden is? Dat is nog steeds een verrassing, geen vaste boot indeling. Er zijn bij ons (MGL) 12 intraining genomen, 1tje nog niet omdat ie geblesseerd is en om op een mooi rond getal uit te komen doet er nog 1 lagaaier gezellig met ons mee.
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
pi_56140834
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:26 schreef cryforhelp het volgende:
Je gaat dus wel door, wat wordt het nou dit seizoen?
LN4+, met een ploegmaat van vorig jaar en twee nieuwe kerels erbij.
pi_56305763
Ik hoorde gisteren dat de ergohead blijkbaar al geweest is. Is er nog iemand daarnaartoe geweest?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:27:53 #193
58060 Apoc2003
pi_56308337
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:29 schreef De_Brok het volgende:

[..]

LN4+, met een ploegmaat van vorig jaar en twee nieuwe kerels erbij.
Dan ga ik je nog tegenkomen op de varsity en de randstad, want die starten wij ook in de 4+. Als die een beetje goed gaan, stappen we daarna over naar de 4-.

Overigens heeft onze vier zojuist een maxtest gedaan. Had zelf 6.37,4 en het gemiddelde van de boot was 6.42, dus genoeg vermogen aanwezig. Jammer dat één iemand het gemiddelde hard naar beneden heeft gehaald.

Weet iemand trouwens met wat voor max-score je redelijk voor de dag kan komen als tweedejaars, bij de bondstest van volgende maand? We gaan namelijk misschien meedoen.
-Rudyard Kipling
pi_56308672
Op euros werd gisteren een boekwerk gepromoot over het studentenroeien met de titel "Van Groen tot Goud"
Weet iemand wat daar zoal instaat? (inside info ofzo)
Eigenlijk zou ik het eerst willen inzien voordat ik zoiets ga kopen.
Het is een beetje zonde als het boek het niveau van de gemiddelde almanak zou hebben.
pi_56310679
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:27 schreef cryforhelp het volgende:
Ik hoorde gisteren dat de ergohead blijkbaar al geweest is. Is er nog iemand daarnaartoe geweest?
Jup ik J18 veld gestart en vierde geworden met een PR van ruim 230 meter meer
Heat winnaar ( van de 2 Heats ) dus voor mij wel een goede ergohead
Totale afstand 5621
pi_56350151
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:27 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

Dan ga ik je nog tegenkomen op de varsity en de randstad, want die starten wij ook in de 4+. Als die een beetje goed gaan, stappen we daarna over naar de 4-.

Overigens heeft onze vier zojuist een maxtest gedaan. Had zelf 6.37,4 en het gemiddelde van de boot was 6.42, dus genoeg vermogen aanwezig. Jammer dat één iemand het gemiddelde hard naar beneden heeft gehaald.

Weet iemand trouwens met wat voor max-score je redelijk voor de dag kan komen als tweedejaars, bij de bondstest van volgende maand? We gaan namelijk misschien meedoen.
Je score van 6.37 is redelijk goed voor een tweede jaars en je kan er mee voor de dag komen. Het gaat je geen uitnodiging voor deelname aan een selectie opleveren of iets dergelijks schat ik zo in. Kijkend naar het lijstje van mensen die begin dit jaar in de selectie werden uitgenodigd is een score van rond de 6.25 daarvoor ongeveer vereist als je verder geen briljante roeiprestaties (zoals de Muda's of Tim )hebt laten zien.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:49:19 #197
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_56357574
En wat zijn de criteria voor een tweedejaars zware dan ongeveer?
  maandag 28 januari 2008 @ 11:16:46 #198
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_56358130
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: ik heb afgelopen week al weer 2 keer geroeid met mijn ploeg! Ik geloof dat we de crisis een beetje overleefd hebben. Nu nog een coach, en dan gaan we de b4 competitie dit jaar gewoon puur op fun starten. Met de gyas hunze als begin, en gezien het klimaat vorig jaar en de naderende weersomslag naar winderig en koud weet ik niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Maarja, het moet maar. Vorig jaar heb ik het ook wel overleefd.

Voor de rest ben ik me aan het voorbereiden op het gala. Dit jaar moeten de dames de heren vragen (schrikkeljaar + lustrumjaar) en ik ben druk bezig met mijn roze brief met gouden letters.... Heerlijk al die tradities.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_56362680
Trainingsweekend was mooi
pi_56374208
Voor zwaar gok ik rond de 6.15 om mee te doen met de selectie, de vraag is echter of je er nu veel beter van wordt daar aan mee te doen. Misschien is het soms gewoon veel effectiever om lekker met je eigen ploeg door te trainen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')