Overdek de boel maarquote:Op maandag 17 maart 2008 10:00 schreef jw3 het volgende:
En wat vinden jullie dat er nog beter moet worden aan de Head?
Feest bij Skoll niet op zondagquote:Op maandag 17 maart 2008 10:00 schreef jw3 het volgende:
Verhard botenterrein. Heb na de heineken nu weer een stel schoenen weg kunnen smijtenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:00 schreef jw3 het volgende:
Waar lagen jullie dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Verhard botenterrein. Heb na de heineken nu weer een stel schoenen weg kunnen smijten
Op het grasveldje voor poseidon. Er lagen wel platen onder de wielen van de botenwagen, maar dat helpt natuurlijk vrij weinig als je daar naast moet gaan lopen met een boot. Na 15 ploegen die op dezelfde plek op- en afladen is er natuurlijk geen millimeter gras meer te bekennen, en sta je dus tot je enkels in de modder.quote:
Heb ik het toch maar mooi, wij kunnen gewoon de boot in de loods leggen net als normaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:01 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Op het grasveldje voor poseidon. Er lagen wel platen onder de wielen van de botenwagen, maar dat helpt natuurlijk vrij weinig als je daar naast moet gaan lopen met een boot. Na 15 ploegen die op dezelfde plek op- en afladen is er natuurlijk geen millimeter gras meer te bekennen, en sta je dus tot je enkels in de modder.
Bahquote:
Ik ga Skollburgers bakkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:18 schreef Sjobber het volgende:
VW2: Skadi, Njord, Saurus, Nereus, Argo
Gaat leuk worden
Helaasch ben ik er zelf niet bij, dus hoop ik erop dat iemand het filmt.
Nog maar weekje en dan de Skoll Cup, waar ik ook erg veel zin an heb
Ik had woensdag een bootverbranding om de goden ons (Triton) gusntig te stemmen voor de Varsity.quote:Op zondag 6 april 2008 15:25 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens mooie bootdoping gehad donderdag. Het gratis fust smaakte goed![]()
Bondscoach van de junioren voltrok de doop
Ik was present.. Vooral 's avonds trouwens bij 't brassen..quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:55 schreef nanana het volgende:
Nog iemand die trouwens komend weekend afreist naar het Tilburgse land voor de OOCUZ Opening? Mijn coachdames starten op zaterdag. Ben zeer benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |