Goh, het eerste verklaard een hoop eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:30 schreef Thrawn het volgende:het rotte aan die blessures in het voorjaar is dat ze altijd komen als je al wel knetterhard getraind hebt
Wat loop jij allemaal stoer te doen..quote:Op zondag 9 maart 2008 15:47 schreef De_Ananas het volgende:
Ploeg is 14de geeindigd van de 28
Maar het clubveld gaat eigenlijk nergens over, 3/4 is of wedstrijdroeier of roeit al 20 jaar
Dat is dus precies waar het ;m in zit. Eigenlijk kan je met eerstejaars roeiers helemaal geen 6x per week trainen zonder het soort van begeleiding wat de 8 van okeanos vorig jaar had. Maar als je het niet doet kom je veel te ver achter te lopen op de rest van het veld waarvan de roeiers dan toevallig wel lang genoeg heel blijven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:48 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Maarja, als de ene vereniging zijn leden afbeuld, kan de ander niet achterblijven natuurlijk.
zaterdag opruimen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga zondag mijn ploeg aanmoedigen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:13 schreef cryforhelp het volgende:
Head sturen is gaaf, vooral in het clubveld, lekker kansloze boten inhalen
En wat zeggen je knieen ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]!
Ik mag trouwens weer roeien, met mijn houding in de boot/ergometer was niet zoveel mis zij de fysio
Dan hadden jullie mij kunnen aanspreken want ik was eerder terug om de hele dag mee te kunnen fietsen met oa de ouderejaars dames achten van Skoll en Skadi. Ik betwijfel of ik loslippig genoeg was geweest, alhoewel ik de H4k reporters wel waardeerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jammer dat jullie te laat terug waren voor Radio H4K zaterdagavond, pullup. We waren anders mooi wel de Volkskrant voorgeweest (zie vandaag). Hoop overigens dat de Heineken bezoekers die op het commentaar hebben gelet van me hebben genoten ;-)
Succes nog met de dames trouwens, pullup, iets zegt me dat Bien er nog wel bovenop komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |