abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57233513
Bekend verhaal. Blessures zijn echt klote.
Inmiddels is het 99% zeker: operatie. Hopelijk herstelt het allemaal zodanig dat OJL 09 weer tot de mogelijkheden gaat behoren. Ondertussen coach van EJZ
Veel succes voor de starters van de H4K!
pi_57233980
Morgen wel kijken hoe m'n ploeg het doet bij de Heineken. Ik woon er overigens maar 1 minuut fietsen vandaan.
pi_57237155
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:30 schreef Thrawn het volgende:het rotte aan die blessures in het voorjaar is dat ze altijd komen als je al wel knetterhard getraind hebt
Goh, het eerste verklaard een hoop eigenlijk
Maarja, als de ene vereniging zijn leden afbeuld, kan de ander niet achterblijven natuurlijk.

Oke, de ene blessure is de ander niet kijk maar naar Annanas natuurlijk. Dat voorspel je ook niet. Maar zoveel ontstaat er door te weinig herstel, wat gewoon zonde is en soms een gemiste kans.

H4K morgen, damn. Heb er wel zin in, maar ik ga niet Dus zo nu en dan maar eens intunen en luisteren naar WEO en de rest van de radio crew.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_57245127
M'n ploegje staat 13de, beter dan verwacht

Skoll 1 staat 3de
pi_57264172
Ploeg is 14de geeindigd van de 28

Maar het clubveld gaat eigenlijk nergens over, 3/4 is of wedstrijdroeier of roeit al 20 jaar
  zondag 9 maart 2008 @ 17:21:30 #256
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57265853
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:47 schreef De_Ananas het volgende:
Ploeg is 14de geeindigd van de 28

Maar het clubveld gaat eigenlijk nergens over, 3/4 is of wedstrijdroeier of roeit al 20 jaar
Wat loop jij allemaal stoer te doen..
je oogst wat je zaait
pi_57279475
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 02:48 schreef Sjobber het volgende:

[..]

Maarja, als de ene vereniging zijn leden afbeuld, kan de ander niet achterblijven natuurlijk.
Dat is dus precies waar het ;m in zit. Eigenlijk kan je met eerstejaars roeiers helemaal geen 6x per week trainen zonder het soort van begeleiding wat de 8 van okeanos vorig jaar had. Maar als je het niet doet kom je veel te ver achter te lopen op de rest van het veld waarvan de roeiers dan toevallig wel lang genoeg heel blijven.

Dit weekend was het weer goed te zien: Euros/Triton combi, Skoll/WillemIII combi, phocas na de 750 eruit. En dat dus allemaal door blessures. Bovendien weet ik dat er een heleboel andere EjD-ploegen ook niet in hun beste opstelling voeren, maar dat deze meer dan 8 mensen ingeselecteerd hebben.
pi_57286853
Wat is het verschil tussen pech en afbeulen? Bij afbeulen kan je inderdaad verwachten dat je blessures oploopt, aan de andere kant kan je ook blessures verwachten wanneer je 8 personen 6 keer per week laat trainen. Al was het maar een kwestie van kansberekening. Om maar eens lekker kort door de bocht te gaan: mijn schouderblessure is gewoon een kwestie van pech hebben. 1 Verkeerde beweging en je seizoen zit erop. Zelfs al word je zo intensief begeleid als "de acht", die blessures blijven komen. Dat schijnt bij topsport te horen...
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:26:13 #259
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_57340417
Komend weekend de Head!
Ik word al 3 dagen overspoeld met allemaal e-mails me tijdschema's, meldtijden en allerlei verplichtingen, maar oh wat heb ik zin in die head!
Dit jaar ga ik 2 boten de amstel over jagen, dus heb ik 2 kansen om mijn hoerenbocht fiasco van vorig jaar goed te maken. eerst in een damesveteranen vier, en dan in mijn vaste herenacht. Wordt vast geniaal!
Alleen jammer dat er regen is voorspeld.

Wie zijn er nog meer bij komend weekend?
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:09:44 #260
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_57342157
Dit weekend wel gelukkig...

Over waarom we de Heineken niet gestart zijn wil ik het liefst geen woord meer vuil maken, dus dat doe ik dan ook maar niet....
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_57342566
Zie dat de loting online staat. Denk dat ik ook wel wat ga kijken bij de Head. In ieder geval niet zelf roeien.
pi_57342576
Ik ga zondag mijn ploeg aanmoedigen
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:47:21 #263
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57345872
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga zondag mijn ploeg aanmoedigen
zaterdag opruimen dan?
je oogst wat je zaait
pi_57347917
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

zaterdag opruimen dan?
Ja ik zag het net, ik kan niet aanmoedigen. Zaterdag ben ik nog thuis dus zondag opruimen.
pi_57353247
Ik start de head niet Al die regen, de afstand, bah.
Al had ik hem wel graag willen sturen. Maar met mijn gewicht vragen ze me amper natuurlijk
pi_57355953
Jij past niet eens in de stuurplek van een 8...
pi_57359464
Daar durf ik nog wel een kratje fristi om te wedden. Want ik pas wel degelijk met mijn dikke aarsch in een achter gestuurde acht.
Maar we zullen er waarschijnlijk nooit achter komen, dus dat is wel zonde dat ik nou geen gratis fristi voorraad aan kan leggen
pi_57371899
Head sturen is gaaf, vooral in het clubveld, lekker kansloze boten inhalen
pi_57372162
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:13 schreef cryforhelp het volgende:
Head sturen is gaaf, vooral in het clubveld, lekker kansloze boten inhalen
!

Ik mag trouwens weer roeien, met mijn houding in de boot/ergometer was niet zoveel mis zij de fysio
pi_57372806
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:23 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

!

Ik mag trouwens weer roeien, met mijn houding in de boot/ergometer was niet zoveel mis zij de fysio
En wat zeggen je knieen ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:55:08 #271
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_57383591
Jammer dat jullie te laat terug waren voor Radio H4K zaterdagavond, pullup. We waren anders mooi wel de Volkskrant voorgeweest (zie vandaag). Hoop overigens dat de Heineken bezoekers die op het commentaar hebben gelet van me hebben genoten ;-)

Succes nog met de dames trouwens, pullup, iets zegt me dat Bien er nog wel bovenop komt.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_57385724
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jammer dat jullie te laat terug waren voor Radio H4K zaterdagavond, pullup. We waren anders mooi wel de Volkskrant voorgeweest (zie vandaag). Hoop overigens dat de Heineken bezoekers die op het commentaar hebben gelet van me hebben genoten ;-)

Succes nog met de dames trouwens, pullup, iets zegt me dat Bien er nog wel bovenop komt.
Dan hadden jullie mij kunnen aanspreken want ik was eerder terug om de hele dag mee te kunnen fietsen met oa de ouderejaars dames achten van Skoll en Skadi. Ik betwijfel of ik loslippig genoeg was geweest, alhoewel ik de H4k reporters wel waardeer
Heb helaas daardoor niet voldoende kunnen luisteren naar de verslagen om jou te kunnen herkennen. In 2006 was er de briljante mogelijkheid om alles via Nl-roei nog eens terug te luisteren. (Hint)

Bien heeft wel alles in huis om er te kunnen komen de komende jaren
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_57386310
Vind het jammer dat Skoll de Varsity niet serieus neemt
pi_57390958
Ja, komen er nog stukken weer online van het mooie H4K verslag. Vooral de intervieuws van zaterdag avond zou ik wel eens willen horen, en die heb ik helaas allemaal gemist.
pi_57392077
Ja er ging dit jaar iets mis met het internet. Weet niet of wij daar voor verantwoordelijk waren. Overigens zijn we nog voldoende te horen dit jaar: we komen op de Varsity, Randstad en ARB ook!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')