Natuurlijk volg ik dagelijks de streams en ik weet wat er gebeurd.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gaat er maar 1 kelderen, en dat is de wifebeater. Filmpje al gezien?
En jij gelooft alles wat er in de uitzending geknipt en geplakt wordt?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef noucky het volgende:
[..]
Vanavond nog in de uitzending dat zijn doel Nadia was, hij was toch weer vrijgezel.
Komt dat Huubje effe lekker op de koffie dat niet 1 vrouw daar met hem plat wil.
Ik ben benieuwd hoe hij zijn project gaat voortzetten.
Wie dat schrijft is net zo ziek als Brian..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb straks zelfs gelezen van een Brian fan dat dit geen mishandeling was,maar Huub Lieke wel geestelijk mishandeld![]()
zelfs op vrouwenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ach god, RTL wil geen hoeren meer in de villa... zinloos geweld mag wel gewoon![]()
Ik ook niet. Zijn er nog meer VOLlenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:44 schreef Aylinxa het volgende:
[quote]Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
(VOL loopt al de hele dag als een zonnetje trouwens, nu ook)
Zitten die 2 nono's nou weer kaartjes te schrijven? Dat is toch gewoon een cover up voor via kaartjes met elkaar communiceren?
[/quote
Echt waar? ...ik kom er niet op![]()
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zijn er nog meer VOLlen![]()
Yep, in de slaapkamer hebben ze het weer over sex, niet zo interessant dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Luitjes.... gebeurt er nog wat op de streams?
Ik moet eens gaan babbelen met de arbeidsinspectie. 120dB is de pijngrens en daar zit ze meestal boven.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:45 schreef Kinga het volgende:
Ik denk altijd dat er wat met het microfoontje van Amanda is, maar zij schreeuwt zó hard, die zender kan dat niet aan volgens mij...
Vreemd inderdaad ...ik zit te kijken maar , kan nog steeds niet opVOLquote:Op donderdag 8 november 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zijn er nog meer VOLlen![]()
Volgens mij begint haar pijngrens bij de letter Bquote:Op donderdag 8 november 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik moet eens gaan babbelen met de arbeidsinspectie. 120dB is de pijngrens en daar zit ze meestal boven.![]()
Huub wil exact weten wat Ricardo op sexueel gebied uitspookt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Luitjes.... gebeurt er nog wat op de streams?
Ik bedoel sites die ook VOL heten en die wel lopen, in tegenstelling met die van onze buurtjes.quote:
Mootie wat ik van jou snap is dat iedere uitspraak van mij jou niet bevalt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij snapt het niet zo heel goed he?
Jullie gaan nou toch niet de douche in hèquote:Op donderdag 8 november 2007 21:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Mootie wat ik van jou snap is dat iedere uitspraak van mij jou niet bevalt.
Houd daar eens mee op !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huub doet uitspraken en laat hem dat maar waarmaken. Lukt het hem dan vind ik hem nog geen vent.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat er in de uitzending geknipt en geplakt wordt?![]()
Gewoon naar tien site gaan en dan naar live streams, dan klik je op bekijk en dan popt er vanzelf een schermpje op waar op staat hoe je moet betalen.. En dat kan dan weer op meerdere manieren.. Of had je dit al geprobeerd?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef Cleetje het volgende:
Hoi, ik lurk al een tijdje mee, maar wil nu zelf wel eens de streams bekijken..kan iemand mij vertellen waar ik dat het ebste kan doen en hoe dat precies moet, want op de site van tien tv lukt het voor geen meter. Nu heb ik www.degoudenkooi.org gevonden, maar nergens vin dik uitleg hoe je de streams krijgt en hoe je nou betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |