Dennis weet nu wel dat als het er op aankomt hij geen fuck aan haar heeft. Hij weet dat hij het alleen moet doen. Hij heeft Naad wel nodig voor dekking en daardoor zal hij haar wel blijven plezieren, maar steunen doet hij niet meer op haar. Ik denk dat hij verbaasd zal zijn als ze hem helpt (en niet van de wal in de sloot)quote:Op donderdag 8 november 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het goed is wel maar Dennix steunt 100% op Naad, vandaar.![]()

Ja de ballen dus op Nadia Lieke en Huub, hoe verassend.. dat word dus minus Nadia want die kruipt wel in de reet van Amanda.. weer een herhaling.. en weer niets op amanda en brian..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Hallo Febo het is de bedoeling niet dat die rat en Amanda weer hulp krijgen.Zijn jullie nou helemaal gek geworden.

Dank je wel ......Yep , al de hele dag ...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom hier en post gezellig mee. VOL alweer uit de lucht?

Die butler wil dolgraag gastspeler worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat speelt die butler nu weer voor een vage rol......

Business as usual, een mens zou er moedeloos van worden...en gekquote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja de ballen dus op Nadia Lieke en Huub, hoe verassend.. dat word dus minus Nadia want die kruipt wel in de reet van Amanda.. weer een herhaling.. en weer niets op amanda en brian..

quote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef Aylinxa het volgende:
Hallo mensen ben een VOL-ler ..... was ff aan het lurken ,VOL doet het niet....

En daarom zit je er ook nietquote:Op donderdag 8 november 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Die butler wil dolgraag gastspeler worden.![]()
Steeds maar dreigen met doorbitch streken. 'Ooh, als ik er in zou zitten dan waren enkele nog niet klaar met mij!!'

Hij mag er van mij blijven,maar wedden dat hij er in komt.Weer een mooie vriend voor Brian en Amanda.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Steeds maar dreigen met doorbitch streken. 'Ooh, als ik er in zou zitten dan waren enkele nog niet klaar met mij!!'

Dat heb ik hem minstens 3 maal horen zeggen vanavond en dan moeten anderen zeker heul erg bang worden ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]

Net als in het echte leven......quote:Op donderdag 8 november 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
You can check in any time you like, but you just can never leave

Ik zeg dat niet! Dat zegt hij, die kutbutler.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daarom zit je er ook niet

Ja, wat kan hij anders doen.....iedereen weet dat hij zit te liegen. Het is zijn meest geloofwaardige "way out".quote:Op donderdag 8 november 2007 21:27 schreef Dreamboy het volgende:
Huub geeft gewoon zijn leugen toe aan Brian en Amanda.
Het was gewoon de bedoeling om Dennix uit de kast te krijgen maar het lukt gewoon niet.
Huub. ik vertel straks ook we tegen Nadia dat ik het tegen Dennix verteld had.

Krijgen ze achter keer op keer een lobotomie?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:28 schreef BuffyJan het volgende:
Brian en Huub hebben t over t feit dat nix zei dat ie al weken op tv is. Brain: nou ik wil niet zo op tv komen hoor met uithalen naar nadia :
Wijze woorden van St Brain

Yep, gezellig toch...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
hoi
is het nu eens andersom?
vorige keren was het steeds fok die eruit lag.
gezellig dat je hier komt buurten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |