Uh ja...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Alsof het als 'kamper' moeilijker is om voor je homo zijn uit te komen als voor een in een huiswonend mens![]()
Tuurlijk wel, dat is toch meer een mannencultuur, lijkt me dan wel moeilijker.. ik ben geen expert maar dit is wat ik denk.quote:
Vertel, vertel hoe kampers hetzelfde zijn als niet kampers... (en dan hebben we het over de zigeuners zoals Ricardo het vertelde)quote:
Kun je ..eh, nee.....ook onderbouwen?quote:
Vast wel. Maar dan dwalen we wel afquote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je ..eh, nee.....ook onderbouwen?
kom erzelf uit, dus zal der vast wel wat van weten dacht ikquote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed Ricardo namelijk wel.
Meerderheidstemming en het mag !quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef misslady83 het volgende:
Wicawdo, wil blijven slapen................
In bepaalde andere (Nederlandse) gezinnen is het ook nog een probleem, probeer je zwaar gereformeerde ouders er maar eens van te overtuigen dat je niet ziek bent en dat je er echt niets aan kunt doen, en dat het ook echt niet helpt als je met iemand van het andere geslacht trouwt.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Alsof het als 'kamper' moeilijker is om voor je homo zijn uit te komen als voor een in een huiswonend mens![]()
Dus Ricardo voedt de stereotype?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:28 schreef Liess het volgende:
[..]
kom erzelf uit, dus zal der vast wel wat van weten dacht ik
niet elke kamper is t zelfde, dus generaliseren daaromtrent heeft dan ook niet veel nut?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed Ricardo namelijk wel.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind alles van Ricardo jekkie jekkie![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind alles van Ricardo jekkie jekkie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |