Ouwequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:40 schreef Jasza het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8598877262825191538&hl=nl![]()
Petterssonquote:Feyenoord - Ajax volgt hij via de Zweedse en Nederlandse media. ,,Ik verwacht dat Ajax wint van Feyenoord’’, kijkt Pettersson vooruit. Lachend: ,,Dat deden we in mijn tijd ook altijd.’’
Stond niet eens iets van hem op youtube, kan me een afscheidsfilmpje van hem herinneren. Behoorlijke held was dat.quote:
quote:
Nah... ik ga ooit wel de politiek in, 't zit in de familie, maar nu nog effe niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
'Jongeren ChristenUnie missen leiders'
En zoek je het op lokaal niveau, of ga je voor een landelijke kandidaatstelling?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nah... ik ga ooit wel de politiek in, 't zit in de familie, maar nu nog effe niet.
Hehe, eerst maar lokaal eh?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En zoek je het op lokaal niveau, of ga je voor een landelijke kandidaatstelling?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
____//
Wat vind jij van homo's eigenlijk? Lijkt nogal off topic, maar zondag spelen we natuurlijk tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nah... ik ga ooit wel de politiek in, 't zit in de familie, maar nu nog effe niet.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat vind jij van homo's eigenlijk? Lijkt nogal off topic, maar zondag spelen we natuurlijk tegen Feyenoord.
Banderies, rookpotten, fakkels mee dit dat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga wel ff kijken. Daarna ff naar Rembrandtplein. Heb toch niks te doen.
Ideaal trouwens dat het binnen is. Lekker op me gemakkie even kijken en biertjes drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |