Kun je wel zeggen ja. Nooit eerder meegemaakt dat een topic zo hard naar beneden is gekelderd.quote:
Je hebt toch wel gezegd dat Urzaiz zo snel mogelijk moet opkankeren?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Wel nog even met v Geel [..] staan lullen
hij raaakte nog wel even geblesseerdquote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij speelde!![]()
Hoe deed Jan Arie het?
[ afbeelding ]
Jan Arie is de aanvoerder toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hij raaakte nog wel even geblesseerd.
Jari viel ook niet echt op, niemand eigenlijk. Moet ook bekennen dat ik ze lang niet allemaal (her)kende.
Ging ook eigenlijk ff met mijn vader, voor de lol... maar het was wel ok.
Al zou Urzaiz gaan polstookhoogspringen dan zou hij z'n benen nog niet breken!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:08 schreef Sethje het volgende:
Luque mag gaan schitteren zondag en Urzaiz zijn been breken dan zijn we van dat domme gelul af
Als ie fiks onder de zonnebank is geweest zou het kunnenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jan Arie is de aanvoerder toch?
Zou toch makkelijk aan een band herkenbaar moeten zijn.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gezegd dat Urzaiz zo snel mogelijk moet opkankeren?
Ik ga denk ik beginnen met het adoreren van Colin. Kijken of jullie 't dan ook leuk vinden.
Hmmm, het was toch niet Colin die de band droeg ?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie fiks onder de zonnebank is geweest zou het kunnen.
Nee, ik heb werkelijk geen idee wie het was, leek op Anita....quote:Op donderdag 8 november 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hmmm, het was toch niet Colin die de band droeg ?
Nog even met Van Geel bijgeboomt over de medische staf?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hij raaakte nog wel even geblesseerd.
Jari viel ook niet echt op, niemand eigenlijk. Moet ook bekennen dat ik ze lang niet allemaal (her)kende.
Ging ook eigenlijk ff met mijn vader, voor de lol... maar het was wel ok.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Een held, een fenomenaal. Een van onze strijders. En niet zomaar een strijder. Jurgen staat altijd voorop.
Jurgen Colin![]()
.
[ afbeelding ]
wheheh!11 met carnaval!11
[ afbeelding ]
THIS IS AJAX!!!!!!!!!!!!!1111111111111\
He's great, he's fantastic, it's Jurgen Colin from the Netherlands!!111
Hoeft toch niet! Manu speelde!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nog even met Van Geel bijgeboomt over de medische staf?![]()
[ afbeelding ]
Een held, een fenomenaal. Een van onze strijders. En niet zomaar een strijder. Jurgen staat altijd voorop.
Jurgen Colin![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nueh, ga die man echt niet lastig vallen op zo'n moment, hij had het al zwaar genoeg met de omstandighedenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nog even met Van Geel bijgeboomt over de medische staf?![]()
Kansloosquote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Jurgen Colin![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan werd ie gespaard vanwege zondag denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, ga die man echt niet lastig vallen op zo'n moment, hij had het al zwaar genoeg met de omstandigheden>
Aanvoerder was Slijngaard, zat naast de ouders van Hasselbaink, die echt slecht was.
Weet je, volgens mij was heel Jari er niet eens bij, dacht hem gezien te hebben, maar het was hem niet als ik zo kijk.
Slijngard, ook wel een redelijk talentje toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, ga die man echt niet lastig vallen op zo'n moment, hij had het al zwaar genoeg met de omstandigheden>
Aanvoerder was Slijngaard, zat naast de ouders van Hasselbaink, die echt slecht was.
Weet je, volgens mij was heel Jari er niet eens bij, dacht hem gezien te hebben, maar het was hem niet als ik zo kijk.
[ afbeelding ]
Jurgen Colin![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die speelde erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Slijngard, ook wel een redelijk talentje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |