jajohquote:Op donderdag 8 november 2007 19:05 schreef MetalSonic het volgende:
moet je maar niet pijpen
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:05 schreef MetalSonic het volgende:
moet je maar niet pijpen
Absoluut geen leuk grapje..quote:Op donderdag 8 november 2007 19:13 schreef Flashwin het volgende:
keelkanker, zonder twijfel
Niet zeiken, thuis blijven of zuipen!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:05 schreef Skv het volgende:
En ik moet verdomme vanavond tappen. Rokerige kutkroeg + veel bier (voor mij) is vast niet goed voor mn keel.
Vervanging vinden gaat ook niet meer lukken op een termijn van 2 uur.
Lekker dan.
Kutkeel.
Echt fijn, vorige week woensdag ook wat prikken gehad. Tegen: Buiktyfus, hepatitus a, hepatitus b, polio, difterie en tetanus.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:25 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Absoluut geen leuk grapje..![]()
Ik voelde het btw ook vanochtend in een keer op komen zetten..
Keelpijn, verstopte neus, alles doet me zeer![]()
Men zegt dat t door de griepprik kan komen die ik gister heb gehad (lichaam moet antistoffen opbouwen tegen het virus)..
Ik denk dat t gewoon een ordinaire verkoudheid aan het worden is..
Hij doet het hier nog wel..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:26 schreef classpc het volgende:
Hee, tis Skv. Maar zonder avatar
Blijf dan ook van je amandelen afquote:Op vrijdag 9 november 2007 03:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Echt fijn, vorige week woensdag ook wat prikken gehad. Tegen: Buiktyfus, hepatitus a, hepatitus b, polio, difterie en tetanus.
Hoop niet dat die troep nu op komt..
Vanavond 3,5 uur staan tappen, was superdruk. Nu zo'n keelpijn dat ik niet eens meer kan slikken, net 3 bakken thee weggeslikt en een paar lepels honing.
Het voelt ook niet echt als keelpijn, maar alsof de achterkant van mn tong helemaal ontstoken is oid.
Als ik op mn amandelen druk doet het ook smerig pijn.. Wel eens eerder gehad, een keer per jaar last van sinds ik pfeiffer heb gehad op mijn 16e. Nare rotzooi.
Dat had ik ook en er spoot ook bloed uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 03:00 schreef Skv het volgende:
Als ik op mn amandelen druk doet het ook smerig pijn..
Niet doodgegaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat had ik ook en er spoot ook bloed uit![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |