zo sla je iemand wel aardig voor z'n bek jaquote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef Lambiekje het volgende:
k. Maar als ik dan zeg van, "Ik ga wel een mailtje sturen met een wiki-link naar het woord douche of een plaatje van een douche.
Volgens mij snapt ie bepaalde hints niet. Onze schoonmaker op het werk dat is echt te erg. Volgende dag kan je bv ruiken dat hij er is geweest. We hebben het daar geregeld over juist in het bijzijn van... maar geen verbetering.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:38 schreef murp het volgende:
gewoon bij hem in de buurt zonder hem direct te benaderen met de andere collega's praten over uiterlijke verzorging, misschien snap de collega de hint
hij en vrouwen ... mmm. Dit is z;n iemand die eeuwig vrijgezel blijft. Geen homo, geen vrouw....quote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Zet een kerstboom op zn bureau en dump daar een fles axedouchegel onder met een mooi strikkie erop. Vertel hem dat die ene vrouwelijke collega waar hij zo gek op is van dit geurtje houdt en dan snapt ie hem vast wel, mag ik hopen.
Zelf ruik je dat niet. Net zoals je een parfum na een tijdje niet meer ruikt als je het dagleijks gebruikt.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Tarabass het volgende:
Gewoon zeggen. Ik heb vroeger ook zo'n collega gehad en die had het zelf niet door gek genoeg.
*Verschrikt om zich heen kijkt en zich bedenkt dat hij al een tijdje dezelfde gebruiktquote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Zelf ruik je dat niet. Net zoals je een parfum na een tijdje niet meer ruikt als je het dagleijks gebruikt.
Mijn broertje begon op een gegeven moment idiote hoeveelheden eau de toilette te gebruiken, zonder daar zelf erg in te hebben. Da's weer een ander uiterste.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:50 schreef Tarabass het volgende:
*Verschrikt om zich heen kijkt en zich bedenkt dat hij al een tijdje dezelfde gebruikt
klaarquote:Henk,
je meurt als een spermatank
dat stinkt ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn broertje begon op een gegeven moment idiote hoeveelheden eau de toilette te gebruiken, zonder daar zelf erg in te hebben. Da's weer een ander uiterste.
Anoniem melden bij de directie.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat zijn de oude!![]()
Maar hoe zeg je dat tegen een leraar dan?Die heb ik op school!
Maar dan gaat ie nog meer stinken!!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef bijdehand het volgende:
Maak hem dood
Ja, idd. Het is namelijk ook bekend dat mensen met suikerziekte kunnen stinken (wel een lichaamsgeur) en zou dat het geval zijn, kun je mensen behoorlijk kwetsen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo sla je iemand wel aardig voor z'n bek ja
wees dan gewoon een vent, neem de collega apart en heb het erover, hoe moeilijk het ook is.
op zo'n dergelijke manier dat melden, is niet echt netjes.
Ja, uit onderzoek blijkt dat dat een populaire keuze is onder de jeugd. Bedankt voor je tip!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef bijdehand het volgende:
Maak hem dood
Ja, inderdaad dan muteert die zweetgeur met deo en dan stinkt het nog erger.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:02 schreef Pleione het volgende:
al die tips van : 'geef hem deodorant' vind ik zo stom. Dan verdoezel je de geur misschien maar die gast moet zich gewoon wassen en schone kleding aantrekken!
En ja het eerlijkst is om gewoon een gesprek met hem hebben en hem het gewoon vertellen.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:02 schreef Pleione het volgende:
al die tips van : 'geef hem deodorant' vind ik zo stom. Dan verdoezel je de geur misschien maar die gast moet zich gewoon wassen en schone kleding aantrekken!
En ja het eerlijkst is om gewoon een gesprek met hem hebben en hem het gewoon vertellen.
Gatverdamme. Het idee om met mijn collega's (stinkend of niet) naar de sauna te gaan. IEKKquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:41 schreef Pritt het volgende:
Ga gewoon met het hele bedrijf naar de sauna.
Kan je meteen je intressante vrouwelijke collega's uitchecken.
niks mis mee, ik ga ook wel eens met een groepje collega'squote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het idee om met mijn collega's (stinkend of niet) naar de sauna te gaan. IEKK
werk je bij een shoarmaboer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het idee om met mijn collega's (stinkend of niet) naar de sauna te gaan. IEKK
Dan moet ik 2400 vieze kerels mee naar de sauna nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niks mis mee, ik ga ook wel eens met een groepje collega's
Nee.quote:
Ik vraag me dan af ... douchen mensen niet....quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
Toen ik ooit als supervisor op een callcenter werkte, kampten we met hetzelfde probleem. Samen met een collega heb ik haar toen apart genomen en gezegd dat we diverse klachten kregen over haar lichaamsgeur. Op een aardige manier en ze was heel erg blij dat we haar hier opmerkzaam op maakte, want zelf had ze helemaal niets in de gaten.
Jawel, maar sommige mensen hebben een heel sterke lichaamsgeur waar ze zelf neusblind voor zijn. Tenminste, dat was zo in haar geval.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
Ik vraag me dan af ... douchen mensen niet....
mijn collega geloof ik niets van dat hij dagelijks douchedquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige mensen hebben een heel sterke lichaamsgeur waar ze zelf neusblind voor zijn. Tenminste, dat was zo in haar geval.
Da's inderdaad de meest volwassen oplossing.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:38 schreef GuyFawkes het volgende:
Ga hem wegpesten of de hele dag achtervolgen met een deo bus en helemaal leegspuiten op hem en als ie dan geirriteerd gaat doen doe je net of je aangerand word door hem.
2 keer per week?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:50 schreef LasTeR het volgende:
Ik douche me ook maar 2 maal in de week somsEn dan komt er ook geen ranzige geur van mij af, en gebruik ook geen overmatige Axe ofzo.
Ik ruik gewoon fris. Maar de laatste tijd douche ik me wel iedere dag hoor.![]()
Niet alles is opgelost door een douche. Maar hoe opvallend dat de mensen die stinken niet iedere dag douchen of wassen. Deo/parfum gebruiken om lichaamsgeur te maskeren zonder jezelf te wassen is zooo 18e eeuw.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:46 schreef BlackRhino het volgende:
Douchen is zo overratedMensen die denken dat alles is opgelost door een douche
Nochtans douchen de meeste mensen maar 1 a 2 keer per week. Buiten mijzelf ken ik in mijn omgeving maar een paar mensen die ook elke dag douchen. Toch stinken de meeste mensen niet. Blijkbaar hebben veel mensen aan 2 keer douchen per week genoeg (qua stankpreventie).quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:44 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Niet alles is opgelost door een douche. Maar hoe opvallend dat de mensen die stinken niet iedere dag douchen of wassen. Deo/parfum gebruiken om lichaamsgeur te maskeren zonder jezelf te wassen is zooo 18e eeuw.
Iemand die het douchen beperkt tot 1 a 2 keer per week vind ik wel een ransbak. Ik sta er ook van te kijken dat het anno 2007 nog voorkomt.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:00 schreef doka het volgende:
[..]
Nochtans douchen de meeste mensen maar 1 a 2 keer per week. Buiten mijzelf ken ik in mijn omgeving maar een paar mensen die ook elke dag douchen. Toch stinken de meeste mensen niet. Blijkbaar hebben veel mensen aan 2 keer douchen per week genoeg (qua stankpreventie).
Ik weet niet uit welk gat jij komt maar ik ken niemand, maar dan ook helemaal niemand die NIET elke dag doucht. Misschien zitten die er wel tussen, maar dan is het nog zo dat ze niet durven zeggen dat ze niet elke dag douchen omdat ze weten dat 't fucking ranzig is.quote:Op zondag 11 november 2007 22:00 schreef doka het volgende:
[..]
Nochtans douchen de meeste mensen maar 1 a 2 keer per week. Buiten mijzelf ken ik in mijn omgeving maar een paar mensen die ook elke dag douchen. Toch stinken de meeste mensen niet. Blijkbaar hebben veel mensen aan 2 keer douchen per week genoeg (qua stankpreventie).
Weet ik niet. Zoals gezegd douche ik wel dagelijks. Als ik dat niet zou doen, zou ik wel de belangrijkste delen wassen aan de wasbak, denk ik. Maar ik vind het zelf een fijner om gewoon iedere ochtend te douchen. Hoewel het overigens niet echt goed voor je huid schijnt te zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 00:19 schreef Troubles. het volgende:
Twee keer per week douchen? Hoe moet ik dat zien? Was je je oksels en genitalien dan wel dagelijks aan de wasbak? En gebruik je dan wel dagelijks deo?
Het ligt inderdaad natuurlijk ook aan je dagelijkse bezigheden. Als je je kenissen kent van de bouw dan kan ik me voorstellen dat het merendeel wel dagelijks doucht. De mensen die ik ken zijn voornamelijk geen jongere meer en hoger opgeleid, weinig handwerk dus en veel zitten. Als je nog jong bent, en je fietst om het hardst naar school, ravot dagelijks een potje met je kameraden en voetbalt op het pleintje, dan heb je een iets andere manier van leven dan iemand met een kantoorbaan.quote:Op maandag 12 november 2007 01:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Als jij maar een paar mensen kent die dagelijks douchen, dan vraag ik me af waar je de rest heb leren kennen. Komt misschien een beetje lullig over allemaal maar hallo, het is bijna 2008. Na een hele dag werken kan je mij niet vertellen dat je geen zweet ruikt als je heel dicht bij je oksel gaat ruiken.
Waarom doe je dat eigenlijk? Is het niet veel makkelijker om even onder de douche te stappen in plaats van dat ouderwetse geklooi aan zo'n wasbak?quote:Op maandag 12 november 2007 11:49 schreef heaven7 het volgende:
Ik douche echt niet elke dag. Ik was me wel elke dag. En dat wil zeggen elke dag met een schone waslap gezicht, oksels, frut en voeten. En gebruik daarna uiteraard deo. Ïk stink nooit
Edit- ik werk in het onderwijs en zweet dus niet zoals een bouwvakker. Als ik een eind gefietst heb of inspannend werk heb gedaan douche ik wel. En zomers wel elke dag.
dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 12 november 2007 11:58 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk? Is het niet veel makkelijker om even onder de douche te stappen in plaats van dat ouderwetse geklooi aan zo'n wasbak?
Gewoon belangstelling hoor.
Toen onze badkamer verbouwd werd moest ik me ook een paar dagen aan de gootsteen wassen.quote:Op maandag 12 november 2007 12:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook afdouchen lijkt me veel sneller te gaan
Ja dat ook en ik vind dat zeperige water wat je erna wegspoeld ook niet erg fris.quote:
Ik heb ook een kantoorbaan, maar douche me elke ochtend, verder douche ik me telkens als ik gesport heb (2-3 keer in de week). Ik vindt niet dagelijks douchen gewoon ranzig. verder wordt ik niet echt wakker 's ochtends als ik niet gedoucht hebquote:Op maandag 12 november 2007 01:48 schreef doka het volgende:
Het ligt inderdaad natuurlijk ook aan je dagelijkse bezigheden. Als je je kenissen kent van de bouw dan kan ik me voorstellen dat het merendeel wel dagelijks doucht. De mensen die ik ken zijn voornamelijk geen jongere meer en hoger opgeleid, weinig handwerk dus en veel zitten. Als je nog jong bent, en je fietst om het hardst naar school, ravot dagelijks een potje met je kameraden en voetbalt op het pleintje, dan heb je een iets andere manier van leven dan iemand met een kantoorbaan.
Ik stap ongeveer 3 keer in de week in de douche en de rest aan de wastafel met een washandje. Meestal zonder zeep. Als wel zeep gebruik is dat Marseille zeep. Ik gebruik een minimale hoeveelheid deo. Ik zit de hele dag achter een PC, daar ga je echt niet van zweten dus daarvoor is het douchen niet nodig. Het is ook een stuk sneller als onder de douche stappen. Zeker als je alleen koud water gebruikt. Dat is even wennen, maar je frist er enorm van op.quote:Op maandag 12 november 2007 12:37 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ja dat ook en ik vind dat zeperige water wat je erna wegspoeld ook niet erg fris.
Feitelijk krijg je die zeep niet helemaal van je huid af. Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten.
An sich wel, ik krijg het alleen zo koud van douchen in de winter (water over je hele lijf koelt veel sneller af dan alleen op die bewuste plekjes een waslap). En ik heb lang haar, wat ik niet elke dag hoef te wassen dus om nou steeds al die moeite te doen om te zorgen dat m'n haar niet nat wordt.. wassen aan de wastafel is dan sneller.quote:Op maandag 12 november 2007 11:58 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk? Is het niet veel makkelijker om even onder de douche te stappen in plaats van dat ouderwetse geklooi aan zo'n wasbak?
Gewoon belangstelling hoor.
En ik heb nauwelijks haar dus dat hoef ik ook niet elke dag te wassenquote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En ik heb lang haar, wat ik niet elke dag hoef te wassen
Niet goed waarvoor?quote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef heaven7 het volgende:
Ik gebruik nooit stylingsproducten dus zie ik de noodzaak niet van elke dag wassen. Het is niet eens goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |