zo sla je iemand wel aardig voor z'n bek jaquote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef Lambiekje het volgende:
k. Maar als ik dan zeg van, "Ik ga wel een mailtje sturen met een wiki-link naar het woord douche of een plaatje van een douche.
Volgens mij snapt ie bepaalde hints niet. Onze schoonmaker op het werk dat is echt te erg. Volgende dag kan je bv ruiken dat hij er is geweest. We hebben het daar geregeld over juist in het bijzijn van... maar geen verbetering.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:38 schreef murp het volgende:
gewoon bij hem in de buurt zonder hem direct te benaderen met de andere collega's praten over uiterlijke verzorging, misschien snap de collega de hint
hij en vrouwen ... mmm. Dit is z;n iemand die eeuwig vrijgezel blijft. Geen homo, geen vrouw....quote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Zet een kerstboom op zn bureau en dump daar een fles axedouchegel onder met een mooi strikkie erop. Vertel hem dat die ene vrouwelijke collega waar hij zo gek op is van dit geurtje houdt en dan snapt ie hem vast wel, mag ik hopen.
Zelf ruik je dat niet. Net zoals je een parfum na een tijdje niet meer ruikt als je het dagleijks gebruikt.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Tarabass het volgende:
Gewoon zeggen. Ik heb vroeger ook zo'n collega gehad en die had het zelf niet door gek genoeg.
*Verschrikt om zich heen kijkt en zich bedenkt dat hij al een tijdje dezelfde gebruiktquote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Zelf ruik je dat niet. Net zoals je een parfum na een tijdje niet meer ruikt als je het dagleijks gebruikt.
Mijn broertje begon op een gegeven moment idiote hoeveelheden eau de toilette te gebruiken, zonder daar zelf erg in te hebben. Da's weer een ander uiterste.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:50 schreef Tarabass het volgende:
*Verschrikt om zich heen kijkt en zich bedenkt dat hij al een tijdje dezelfde gebruikt
klaarquote:Henk,
je meurt als een spermatank
dat stinkt ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn broertje begon op een gegeven moment idiote hoeveelheden eau de toilette te gebruiken, zonder daar zelf erg in te hebben. Da's weer een ander uiterste.
Anoniem melden bij de directie.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat zijn de oude!![]()
Maar hoe zeg je dat tegen een leraar dan?Die heb ik op school!
Maar dan gaat ie nog meer stinken!!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef bijdehand het volgende:
Maak hem dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |