abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 november 2007 @ 16:34:29 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54458478
Op werk hebben we een man dik in de 50 die redelijk stinkt en het is niet eens een lichaamsgeur. Op zich is het een aardige man. Maar hoe in vredesnaam maak je zo'n iemand duidelijk dat er al sinds 1879 een douche bestaat zonder te kwetsen. En ja het is een alleenstaande man.

We zitten nu al tijden er over te steggellen van, pfff vandaag stinkt hij weer behoorlijk. Maar als ik dan zeg van, "Ik ga wel een mailtje sturen met een wiki-link naar het woord douche of een plaatje van een douche. Dan wordt dat sterk afgeraden.

Enig idee hoe dit tactisch aan te kaarten zonder voor de kop te stoten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54458583
Ik geloof dat er een site is waar je dat kunt regelen. De collega krijgt dan een anoniem mailtje van die site, met de mededeling dat mensen in z'n omgeving 'm er discreet op willen wijzen dat ie een onaangename geur bij zich draagt.
  Forum Admin donderdag 8 november 2007 @ 16:38:52 #3
58651 crew  murp
murp
pi_54458594
gewoon bij hem in de buurt zonder hem direct te benaderen met de andere collega's praten over uiterlijke verzorging, misschien snap de collega de hint
pi_54458606
is er geen HR afdeling die dat soort dingen regelt?
pi_54458700
Er een topic over openen in BNW/TRU en hem de link mailen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54458737
Zet een kerstboom op zn bureau en dump daar een fles axedouchegel onder met een mooi strikkie erop. Vertel hem dat die ene vrouwelijke collega waar hij zo gek op is van dit geurtje houdt en dan snapt ie hem vast wel, mag ik hopen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54458742
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef Lambiekje het volgende:
k. Maar als ik dan zeg van, "Ik ga wel een mailtje sturen met een wiki-link naar het woord douche of een plaatje van een douche.
zo sla je iemand wel aardig voor z'n bek ja
wees dan gewoon een vent, neem de collega apart en heb het erover, hoe moeilijk het ook is.

op zo'n dergelijke manier dat melden, is niet echt netjes.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 november 2007 @ 16:45:47 #8
52357 Lambiekje
pi_54458778
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:38 schreef murp het volgende:
gewoon bij hem in de buurt zonder hem direct te benaderen met de andere collega's praten over uiterlijke verzorging, misschien snap de collega de hint
Volgens mij snapt ie bepaalde hints niet. Onze schoonmaker op het werk dat is echt te erg. Volgende dag kan je bv ruiken dat hij er is geweest. We hebben het daar geregeld over juist in het bijzijn van... maar geen verbetering.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54458779
morgenochtend met een wasknijper op je neus binnenstappen
pi_54458782
Gewoon zeggen. Ik heb vroeger ook zo'n collega gehad en die had het zelf niet door gek genoeg. Hij waardeerde het dat ik het had gezegd en sindsdien (probeerde) hij er wat aan te doen. Eerlijkheid duurt het langs. Als ik bijvoorbeeld wat op mijn lip heb zitten heb ik ook liever dat ze dat zeggen ipv de hele dag voor lul lopen, al is dat natuurlijk een kleiner dingetje. Of ben je bang?
  donderdag 8 november 2007 @ 16:47:30 #11
52357 Lambiekje
pi_54458824
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Zet een kerstboom op zn bureau en dump daar een fles axedouchegel onder met een mooi strikkie erop. Vertel hem dat die ene vrouwelijke collega waar hij zo gek op is van dit geurtje houdt en dan snapt ie hem vast wel, mag ik hopen.
hij en vrouwen ... mmm. Dit is z;n iemand die eeuwig vrijgezel blijft. Geen homo, geen vrouw....
pi_54458858
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Tarabass het volgende:
Gewoon zeggen. Ik heb vroeger ook zo'n collega gehad en die had het zelf niet door gek genoeg.
Zelf ruik je dat niet. Net zoals je een parfum na een tijdje niet meer ruikt als je het dagleijks gebruikt.
pi_54458877
koop zeep voor sinterklaas!
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_54458890
Geen deo bus voor z'n hoofd gooien. Dan wordt je ontslagen. Heb er een topic over voorbij zien komen. Kan 'm even niet vinden helaas.
pi_54458908
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Zelf ruik je dat niet. Net zoals je een parfum na een tijdje niet meer ruikt als je het dagleijks gebruikt.
*Verschrikt om zich heen kijkt en zich bedenkt dat hij al een tijdje dezelfde gebruikt
pi_54458967
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:50 schreef Tarabass het volgende:
*Verschrikt om zich heen kijkt en zich bedenkt dat hij al een tijdje dezelfde gebruikt
Mijn broertje begon op een gegeven moment idiote hoeveelheden eau de toilette te gebruiken, zonder daar zelf erg in te hebben. Da's weer een ander uiterste.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2007 16:53:17 ]
  donderdag 8 november 2007 @ 16:54:13 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_54458995
het is bijna 5 december dus haal:

pak dit in en schrijf een gedichtje:
quote:
Henk,
je meurt als een spermatank
klaar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 8 november 2007 @ 16:54:21 #18
52357 Lambiekje
pi_54459000
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Mijn broertje begon op een gegeven moment idiote hoeveelheden eau de toilette te gebruiken, zonder daar zelf erg in te hebben. Da's weer een ander uiterste.
dat stinkt ook.
pi_54459080
Ik heb een keer eenzelfde situatie gehad met een huisgenote. Het hele huis rook naar haar onaangename lichaamsgeur en ik werd iedere keer dat ik thuis kwam weer misselijk. Op een gegeven moment heb ik haar gewoon verteld dat ze een niet al te prettige geur verspreidde en ik heb haar zelfs tips moeten geven dat je je kleren moet wassen als je er in hebt gezweet ipv ze de volgende dag weer aan te trekken. Ze had gewoon echt geen idee. Het hielp overigens wel. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54459524
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:54 schreef Adelante het volgende:
het is bijna 5 december dus haal:

Dat zijn de oude!

Maar hoe zeg je dat tegen een leraar dan? Die heb ik op school!
  donderdag 8 november 2007 @ 17:21:55 #21
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54459648
Mijn vader had ook zo'n iemand op werk rond lopen, maar als baas moet je het ze gewoon vertellen en of ze er wat op willen letten. Een soort van Feedback zeg maar. Ik denk trouwens niet dat stinky het expres doet.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_54459697
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Dat zijn de oude!

Maar hoe zeg je dat tegen een leraar dan? Die heb ik op school!
Anoniem melden bij de directie.
Die spreekt hem wel aan.
I am the Alpha and the Omega
pi_54459753
Maak hem dood
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 8 november 2007 @ 17:29:28 #24
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54459844
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef bijdehand het volgende:
Maak hem dood
Maar dan gaat ie nog meer stinken!!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_54460175