Van den Bergh nooit meer weg uit Amerika & Ajax lijkt Ivanovic te kunnen vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand de twee linkjes van zijn sportbijdrages geven?
heldquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Van den Bergh nooit meer weg uit Amerika & Ajax lijkt Ivanovic te kunnen vergeten.
Nee, maar het ontbreekt kennelijk aan doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef Dirkh het volgende:
Hmm, nog niet eens zo kut geschreven.
Je zwaktes tonen op internetquote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt, als ik erg schrik val ik flauw
1.95 behoorlijk gespierd en 115 kilo
niemand dat verwacht
edit: ook met films en games
Paultjuhhh doet niet aan copy & pastequote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef Dirkh het volgende:
Dat aandachtsgeile mannetje zal echt niet zijn tagje opgeven tenzij er een ander tagje voor in de plaats komt. Wat dat betreft is dit het oude grapje, maar dan echt met het verkeerde lijdend voorwerp waarvan iedere randmongool weet dat ie het tagje belangrijker vindt en daar zijn status aan ontleent, klinkt zo stoer op FOk!radio.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het ontbreekt kennelijk aan doorzettingsvermogen
Ik denk dat yvonne hem graag het tagje (lutser) er voor in de plaats geeftquote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat aandachtsgeile mannetje zal echt niet zijn tagje opgeven tenzij er een ander tagje voor in de plaats komt. Wat dat betreft is dit het oude grapje, maar dan echt met het verkeerde lijdend voorwerp waarvan iedere randmongool weet dat ie het tagje belangrijker vindt en daar zijn status aan ontleent, klinkt zo stoer op FOk!radio.
mooie actie datquote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef SuperwormJim het volgende:
OMG
ZET EEN (F) VOOR JE NAAM OM JE MEDELEVEN TE BETUIGEN!!!111!
Oiquote:Op donderdag 8 november 2007 22:23 schreef Adelante het volgende:
ach, hij kan altijd nog door naar de weblog...
OK, met z'n allen aan het lachgas ??quote:Op donderdag 8 november 2007 22:00 schreef Renesite het volgende:
Ik stel groepstherapie voor om het verlies draaglijk te houden.
Dirkhquote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef Dirkh het volgende:
Stop met zeiken, je bent gewoon een luie klootzak.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Over 5 jaar ofzo probeer ik het wel weer ik moet eerst volwassen worden enzo
ik las strontzakquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stop met zeiken, je bent gewoon een luie klootzak.![]()
een liefie klootzakquote:
spieren zijn zwaarder dan vetquote:Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef thebeat het volgende:
[..]
Je zwaktes tonen op internet
en je bent dik
gothic![]()
![]()
Ik doe het voor jou, zoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:18 schreef jordeeeh het volgende:
Mijn heer bekeert zich weer tot het kwaliteitsvolk
Godverdegodver.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat valt wel mee
DIT filmpje, daar begon alles mee
En jij denkt dat 5 jaar genoeg is voor jou om volwassen te worden?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Over 5 jaar ofzo probeer ik het wel weer ik moet eerst volwassen worden enzo
quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:18 schreef jordeeeh het volgende:
Mijn heer bekeert zich weer tot het kwaliteitsvolk
-3 voorspelbaar ookquote:
kutkickquote:Op zondag 18 november 2007 23:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Arme paultjuuuuuuuuuuuuuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |