Helemaal als die achterlijke pienantie missende marmottenharses erop staat.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die kutgifjes zijn ook gewoon áltijd lelijk.![]()

Bedoel je die gup met aidshoofd in de gif van KZ?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal als die achterlijke pienantie missende marmottenharses erop staat.![]()

Dit is een kogelhard discussietopique.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
Hé... nieuwe sc?

Ja, die blanke Natasia bedoel ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je die gup met aidshoofd in de gif van KZ?

Hee lieverdquote:Op donderdag 8 november 2007 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
Hé... nieuwe sc?

Weet je dat ik echt om je geefquote:

Open 'm eens in internet explorer of firefoxquote:Op donderdag 8 november 2007 22:36 schreef Talitha het volgende:
Ik heb een email met daarin een gifje (volgens mij). Maar als ik die opsla dan beweegt ie niet meer?

Pietje!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Open 'm eens in internet explorer of firefox.

Litha!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pietje!![]()
Ik kan dat gifje vanuit de email alleen als .bmp opslaan? Wil je dat ik de mail open in IE?
* weinig snugger kijkt![]()

Nachtzussie!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Litha!![]()
Mail hem anders maar ff door![]()

quote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
Mooi ................ dat liefde mensen hier tot elkander brengt en hulp durft te vragen en te geven..........
Heerlijk................. gifjes maken kwetsbaar, ontvankelijk en klaar voor ontvangst...................![]()
![]()

quote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
Mooi ................ dat liefde mensen hier tot elkander brengt en hulp durft te vragen en te geven..........
Heerlijk................. gifjes maken kwetsbaar, ontvankelijk en klaar voor ontvangst...................![]()
![]()

Uhuh, die kreeg ik op mijn werk met de tekst "Vergeet niet je collega's een schouderklopje te geven".quote:Op donderdag 8 november 2007 22:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
whehehe![]()
Was dat hem?![]()
ontopic: ik heb geen commentaar op gifjes![]()

Wat simpel.quote:

quote:

Wordt dat deel II van deze serie, commentaar en schouderklopjes voor collega'squote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:Ik ben een lijstje aan het maken met collega's die een schouderklopje verdienen.
![]()

Leidinggevenden staan hoog op mijn lijstje.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wordt dat deel II van deze serie, commentaar en schouderklopjes voor collega's? Dat wordt popcorn inslaan
.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |