Mine tooquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb COD4 hier nu ook in mijn handjes![]()
Vanavond gaat de PS dan eindelijk weer wat uurtjes maken![]()
![]()
Hoor net dat R&C ook binnen is![]()
![]()
Zit iig tot 5uur op het werkquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mine tooVaniddag helaas te druk met dingen voor mijn opleiding, maar vanavond wordt het gamen
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef Jovatov het volgende:
CoD4 is echt tof, single- en multiplayer maakt niet uit, beide zijn echt geweldig. Alleen wil ik nog niet teveel single-player doen, anders ben ik er morgen alweer doorheen.
http://www.insidegamer.nl(...)ch-nog-dit-jaar.htmlquote:"We're getting awfully close. This version we had here today was [gestures] this close to being a release candidate, so hopefully we'll be done with it really soon. If we get it done at just the right time, there's a good chance it'll be out in stores just before Christmas".
Je hebt waarschijnlijk een m16 in je handen en die heeft alleen een 3 schots rate of fire. Je kan de r.o.f namelijk niet aanpassen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Kremers het volgende:
CoD4 net online gespeeld, hoe ontzettend tof![]()
Wat ik mij alleen afvraag: Kun je de r.o.f. aanpassen? Ik krijg nu elke keer 3 schoten er uit met een druk op de trigger en ga zo wel erg snel dood in een 1op1 gevecht...
Je kunt idd ook vrienden uitnodigen in een eigen room. Misschien een leuk idee omdat vanavond te doen?
Ik vind brainpower nog best aardig maar die zanger van intwine verkracht het aardig hard...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:55 schreef Kremers het volgende:
Pff, Brainpower en Intwine hebben de muziek van Assassins Creed verknald... Moet je maar zien en luisteren:
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7892
Het spel vindt plaats in het Oude jerusalem, tijdens de derde kruistochten. Deze muziek past daar echt totaal niet bij...
Het is niet eens ROF, het is gewoon de manier waarop dat ding schiet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een m16 in je handen en die heeft alleen een 3 schots rate of fire. Je kan de r.o.f namelijk niet aanpassen.
Ik geloof dat dat inderdaad wel eens een probleem kan zijn. Iets met een maximum van 40/50 euro per zending, anders sowieso import belasting... maar ik begin steeds meer en meer te twijfelen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik wacht op de reviews van Assassin's Creed. Daarna bestel ik gewoon meteen R&C, Folklore en AC bij die 3busymen.
Of geeft dat problemen met importbelasting enzo?
Hij markeert elke zending als zijnde "gift"quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat inderdaad wel eens een probleem kan zijn. Iets met een maximum van 40/50 euro per zending, anders sowieso import belasting... maar ik begin steeds meer en meer te twijfelen...
Nice. Ik ga het gewoon doen. Maar ik doe wel 3 games tegelijk, dat spaart mij denk ik verzendkosten uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:58 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Hij markeert elke zending als zijnde "gift"
schaadt de verkopenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nice. Ik ga het gewoon doen. Maar ik doe wel 3 games tegelijk, dat spaart mij denk ik verzendkosten uit
Verder: waarom is er eigenlijk geen demo van Lair? Waar slaat dat op?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vaniddag helaas te druk met dingen voor mijn opleiding, maar vanavond wordt het gamen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Kremers het volgende:
CoD4 net online gespeeld, hoe ontzettend tof![]()
Ik dacht deze: http://stores.ebay.com/EliteVideoGames3quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Theamerican het volgende:
wat is die website van busyman dan?
Ik ben het nu ook aan het downloadenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:54 schreef DaggerNL het volgende:
OMG tekken online is vet, je zit in een tournament, kan je de wedstrijden van de andere spelers bekijken voordat jij zelf moet spelen,![]()
Dan ga ik nog even verder klooien, zo vaak heb ik het nou ook weer niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef Fallen het volgende:
Bij mij werkt het dus (na 4x proberen).
Op het moment dat je de remote-wake-up functie aan zet, blijft er een lampje branden (de WiFi indicator).
Je zet je PSP aan, gaat naar Remote Play, kiest een internetverbinding, en dan moet je inloggen met je PSN-account. Je PS3 moet wel zo ingesteld staan dat diezelfde PSN-account automatisch inlogt wanneer je PS3 aan gaat.
quote:Terwijl we het jaar uitrollen met mooie titels als Ratchet & Clank en Uncharted zouden we het nieuwe jaar meteen in moeten rollen met Metal Gear Solid 4. Het liep echter anders.
Konami kondigde onlangs aan dat ze hun beoogde releasedatum niet gingen halen. Het is om die reden dat het spel in Japan pas in het eerste financiële kwartaal uit zal komen, wat vanaf 1 april zal zijn. Helaas hebben wij Europeanen hier weinig aan, wij hoeven de game pas na 1 juni te verwachten.
Op de vraag waarom het spel precies werd uitgesteld kwamen een tweetal antwoorden. Ten eerste wilden ze de kwaliteit garanderen die we bekend zijn van een Metal Gear Solid titel, maar ook een financiële reden ligt aan het uitstel ten grondslag. Door het spel te vertragen zorgen ze ervoor dat het spel volledig in één financieel jaar valt, en niet gesplitst wordt tussen twee financiële perioden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |