ce bien veux tu es encore o.k. le miel ?quote:
sorry! vrijdag is bij mij juist de aktieve dagquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die gang is er sinds woensdagmiddag alweer uit. Je bent twee dagen te laat
Settanta
Evenzo gegroet, gepluimde haarbal van onsquote:
OMG mensen het is zover ik moet denk ik net als jullie velen deze vrijdag tot 17.00 doorbrengenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry! vrijdag is bij mij juist de aktieve dag
Dat betekend?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ce bien veux tu es encore o.k. le miel ?
nee ik ga om 15.30 wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:21 schreef DavyE het volgende:
[..]
OMG mensen het is zover ik moet denk ik net als jullie velen deze vrijdag tot 17.00 doorbrengen![]()
geen idee, babelfish maakt er maar wat van merk ik zojuist.quote:
Morge je hebt geluk vandaagquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ga om 15.30 weg
mogge!
* haalt met klauw uit naar 7quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Evenzo gegroet, gepluimde haarbal van ons [afbeelding]
Op vrijdag moet dat kunnen tochquote:
welkom terug zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:21 schreef DavyE het volgende:
[..]
OMG mensen het is zover ik moet denk ik net als jullie velen deze vrijdag tot 17.00 doorbrengen![]()
dank u ik kan ook al niet te hard gaan werken anders heb ik volgende week geen reet te doenquote:
SM is echt niets voor mij, maar buiten dat, kacheltje aan en ... *vul de rest zelf maar in*quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik zou de energie er niet voor op kunnen brengen. Sta je dan met je kouwe reet in een kelder
![]()
nou ben ik wel benieuwd wat dat gedeelte "vul de rest maar in" inhoudt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SM is echt niets voor mij, maar buiten dat, kacheltje aan en ... *vul de rest zelf maar in*
Vrijdag is hier altijd een dag .. weinig werken ... veel praten over sex/weekend/zuipuh!quote:
dat een een normale dag voor mijquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag is hier altijd een dag .. weinig werken ... veel praten over sex/weekend/zuipuh!![]()
krijg het er warm vanquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SM is echt niets voor mij, maar buiten dat, kacheltje aan en ... *vul de rest zelf maar in*
hahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:59 schreef DavyE het volgende:
ik zit net op de site te kijken van fhm buurmeisjes contest 2007 OMG dat zijn geen buurmeisjes meer. Het lijk net als je een stripclub binnenloopt.![]()
Mrraaaauwww!!quote:
Office SM in plaats van Office XPquote:
http://www.fhmbuurmeisje.nl/overview.phpquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahadoe eens een linkje posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |