Die had ik ook al geopperd , iets met (k) ooi dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:11 schreef miss_sly het volgende:
ooi?
Ezel , pakezel?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:15 schreef JamesBrownie het volgende:
het is een dier dat ze gebruiken om dingen te dragen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:20 schreef miss_sly het volgende:
pakezelin
Ja, dat wist ik, maar ik kwam nog niet verder...ik denk nog even verder...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt best goed! Alleen te weinig letters.
Pak-ezel-in
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:24 schreef miss_sly het volgende:
ezelinnetje
Ik had hem zonder het door te hebben, en ineens zag ik ook waarom het deze moest zijnquote:
Beetje wel,quote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef N.icka het volgende:
[..]
pfffffffffffffff . die is ver gezocht zeg , maar wel leuk
Ik nu dus ook niet meerquote:Op donderdag 8 november 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Beetje wel,maar ik vond hem ook erg leuk, stond een keer in het ED en ik ben hem nooit vergeten.
Hoeveel letters?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Via deze route is de aanvoerder verdwenen
Da's 1 letter te veelquote:Op donderdag 8 november 2007 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
blabla weg?
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Hoofdweg?
Olifantquote:
Is dat een olifant?quote:
dijenkletser?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:38 schreef Copycat het volgende:
Een nieuwe dan maar (niet uit eigen koker, maar gejat van de zaterdagcrypto van het Parool die ik altijd samen met een collega in rookpauzes poog op te lossen):
Die grappen slaan op benen (11)
Bijna... het zijn grappenquote:
Sorry, ik ben cijferblind. De s moest er wel achter.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:09 schreef qonmann het volgende:
een s erachter kan niet want dan zijn het 12 letters..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |