In dit topic werd gefilosofeerd over hoe zo'n avond eruit zal zien..quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:37 schreef whosvegas het volgende:
Een KLB meet, wat moet ik me daarbij voorstellen, dat jullie de hele avond gaan klagen
Denk het welquote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hmm, Boothill is misschien een beter idee, gezien er toch niet veel mensen komen kunnen we het net zo goed daarheen verplaatsen.
Zie ik jouw ook ooit nog eens.
Trouwens, dit weekend naar Hocico?
Zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Kan de mod aanpassen naar @ Boothill Cafe inplaats van Stairway, dr is niet genoeg animo om in een reusachtig cafe af te spreken.
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Kan de mod aanpassen naar @ Boothill Cafe inplaats van Stairway, dr is niet genoeg animo om in een reusachtig cafe af te spreken.
Reden te meer om te komen, kun je lekker te ze zeiken onder het genot van een Palmpje.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:59 schreef Malle_beer het volgende:
Bwhehhe, Boothill is waar al het langharig werkschuw tuig komt.
Ook in andere situaties.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je met een stel zeikende fokkers bent kun je beter niet naar een R&B bar met negers gaan.
Ik stel hollywood te rotterdam voorquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je met een stel zeikende fokkers bent kun je beter niet naar een R&B bar met negers gaan.
Dan wel op een donderdag. Anders lopen er teveel kleutersquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik stel hollywood te rotterdam voor![]()
onder de 16, uiteraard.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:54 schreef Andyy het volgende:
boothill
van die kijk mij is metal zijn mensen![]()
ja daar zitten er ook teveel vanquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:54 schreef Andyy het volgende:
dan kunnen ze klagen dat het in Utrecht was ipv Amsterdam
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik stel hollywood te rotterdam voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |