's Ochtends ben ik pas echt een kut-user/mens. Dus wellicht is het beter de meet te verplaatsen.quote:Op donderdag 8 november 2007 02:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Dan ben jij dus zeker uitgenodigt!
Ik vermoed voornamelijk kutmuziek.quote:Op donderdag 8 november 2007 02:29 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat is dat voor een tent.Goeie muziek?
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 04:25 schreef Biogarde het volgende:
Is dit een serieus plan?
Ik kom ook bij die van ONZ. En die van ONZ zitten hierquote:Op donderdag 8 november 2007 06:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ja.
Als die ONZ-users het kunnen, kunnen wij helemaal met zn allen bij elkaar komen om over ONZ-users zeiken.
quote:Op donderdag 8 november 2007 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er komen vast ook alleen maar kut-users.
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
meets op een vrjidag
RealZeus die neit kan
meets op een zaterdag
maar één dag om te ontbrakken
friet, wat natuurlijk patat hoort te zijn. helemaal in utrecht want dat hoort bij de pimpe randstadquote:Op donderdag 8 november 2007 18:55 schreef 700MB het volgende:
Wat is het klaagonderwerp van de avond?
In Utrecht verkopen ze geen raspatat zeker?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef switchboy het volgende:
[..]
friet, wat natuurlijk patat hoort te zijn. helemaal in utrecht want dat hoort bij de pimpe randstad![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
word een gezellige meet![]()
ofspringer die op de muziek van paultje zit te zeiken, en paultje die nagellak echt niet vind kunnen.
Amsterdamse pussies en hun arrogantie.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:55 schreef 700MB het volgende:
Wat is het klaagonderwerp van de avond?
Is de dag na m'n verjaardag.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Malle_beer het volgende:
Idd, Sandstorm en Janetje moeten ook komen!!
Ja, logisch.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Is de dag na m'n verjaardag.
Dan ben ik handjes van familieleden aan het schudden.. No go for Janetje dus.Gaat lekker met de aanmeldingen.
Limburgers.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
En wie gaat er nou naar een meeting georganiseerd door een flikker.
Dadelijk wordt je in je reet genomen door GHB in je drank
dat ga jij wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:47 schreef Shitonya het volgende:
Of elkaar afzeiken, net zolang totdat de eerste gaat janken en die betaald de rest van de avond de drank voor iedereen
vrouwen komen nooitquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:55 schreef Shitonya het volgende:
Welnee
1: ik kom niet
2: hoe lang je hier zit hoeft niet automatisch iets te zeggen over je zeik-kwaliteiten
3: janken doe ik zelden of je moet me bedreigen met een ui
Ik zou je meteen beginnen te pesten omdat je een poepsexert bent.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:55 schreef Shitonya het volgende:
Welnee
1: ik kom niet
2: hoe lang je hier zit hoeft niet automatisch iets te zeggen over je zeik-kwaliteiten
3: janken doe ik zelden of je moet me bedreigen met een ui
oh zucht...quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou je meteen beginnen te pesten omdat je een poepsexert bent.
Ja, je hebt ook al zoveel meetings mee gemaakt, jij weet als geen ander waarover je praat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
oh zucht...
En dat vrouwen nooit komen heeft ook een goede reden..vrouwen zijn gewoon zo verstandig om niet te gaan, omdat ze weten dat een meeting je humeur hoogstwaarschijnlijk verkracht. Een geforceerde ontmoeting van mensen die je eigenlijk niet kent en waarmee je waarschijnlijk niets gemeen mee hebt. Nee..dolletjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |