FEBO= Flens En Brian Oprottenquote:Op donderdag 8 november 2007 05:15 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Cora had Jaap geschreven dat ze de fanmail weg ging gooien die jaap naar huis gestuurd had en daar was Jaap pissig over.Zie hier vele malen het woord FEBO voorbij komen maar kan er niks van maken.Heb inmiddels wel begrepen dat het op 'achter' slaat maar waar staat die afkorting voor???
Die tering Rat moet er uit,en niemand anders,ik wou dat ik daar vijf minuten mocht zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is wel dom van Jaap, nu weten ze dat hij weg wil en kunnen ze hem dus met een gerust hart wegstemmen. Tenzij de Febo daar een stokje voor steekt
Dat valt meestal allemaal wel mee. Let maar op als hij weg is dan is het een weekje rustig dan hervind men zich en beginnen nieuwe spelletjes vorm te krijgen. Amanda zal opzoek moeten naar een goede dekking. Die gaat ze zoeken bij Huub of Dennis. Naar mijn bescheiden mening zal ze proberen bij Huub omdat ze denkt dat wat Huub en Lieke hebben niets voorsteld. Na twee weken is ze Brian alweer vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor een deel kan ik je theorie volgen. Toch en enkele 'maar' .....
De rat (Brian) is een van de smaakmakers, zoals ook Huub en Japio. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze hem in dit stadium al weg willen sturen. Daarvoor is te veel 'gehaktvlees' zoals Nadia, Dennix, en vervolgens Amanda en Lieke nog in 'het winkeltje' aanwezig.
Dat is toch ook niet te geloven,dat die RAT er nog in zitquote:Op donderdag 8 november 2007 08:25 schreef Dark het volgende:
Just a reminder.........
http://nl.youtube.com/watch?v=NYiK4lJ4-fE
En hij zit er nog steeds
Ik verwacht die exit niet echt. Bij de herhaling van gisteravond schijnt de cliffhanger van Amanda en Brian ook al niet meer uitgezonden te zijn. Foutje gemaakt bij het knippen en plakken?quote:Op donderdag 8 november 2007 08:54 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Zal vandaag dan de langverwachte en long overdue exit van Brian een feit zijn? Palma moet daar trouwens toch ook het eea van hebben gezien, als fervent streamer. Typisch dat ze wél Nadia op haar golddigger gedrag, maar niet Brian op zijn wifebeater gedrag aanspreekt.
Goh, wat een verrassing! Hebben ze het er echt gewoon uitgehaald?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik verwacht die exit niet echt. Bij de herhaling van gisteravond schijnt de cliffhanger van Amanda en Brian ook al niet meer uitgezonden te zijn. Foutje gemaakt bij het knippen en plakken?
Ik heb het gelezen bij de buren,daar had iemand gekekenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing! Hebben ze het er echt gewoon uitgehaald?
Wat een rare actie. Om acht uur (nota bene!) wél laten zien en 's avonds laat niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:02 schreef Verida het volgende:
Ik verwacht die exit niet echt. Bij de herhaling van gisteravond schijnt de cliffhanger van Amanda en Brian ook al niet meer uitgezonden te zijn. Foutje gemaakt bij het knippen en plakken?
Als dat echt zo is doen ze het waarschijnlijk alleen om ons te fuckenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:02 schreef Verida het volgende:
Bij de herhaling van gisteravond schijnt de cliffhanger van Amanda en Brian ook al niet meer uitgezonden te zijn. Foutje gemaakt bij het knippen en plakken?
Goh, is het je opgevallen... Zeker omdat ze voor 99% he tegenovergestelde doen van wat wij vinden. willen...quote:Op donderdag 8 november 2007 09:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als dat echt zo is doen ze het waarschijnlijk alleen om ons te fucken![]()
Ze hebben daar een lól om ons![]()
(Cliffhanger eruit geknipt in de uitzending van 23:16 uur?)quote:Op donderdag 8 november 2007 09:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als dat echt zo is doen ze het waarschijnlijk alleen om ons te fucken![]()
Smeken? Ik zie ze eerder aan voor dreigementen.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:45 schreef tuinfluiter het volgende:
En ook hier zie ik de familie Kubatz voor aan dat zij nu smeken bij de productie om dit niet uit te zenden
omdat Brian anders weg moet...................ofzo.....
Ik vermoed dat Amanda degene was die het hardst heeft gesmeekt opdat Brian zou blijven.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Cliffhanger eruit geknipt in de uitzending van 23:16 uur?)
Dat is dan jammer voor de 362.000 kijkers die de herhaling keken om 23:16 uur.
Het zou kunnen dat het douche-gebeuren vanavond ook niet meer uitgezonden wordt.
En ook hier zie ik de familie Kubatz voor aan dat zij nu smeken bij de productie om dit niet uit te zenden
omdat Brian anders weg moet...................ofzo.....
En hoe triest is dat!!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Amanda degene was die het hardst heeft gesmeekt opdat Brian zou blijven.
Gisteravond toonde ze al hoe onderdanig ze is en zij heeft het boetekleed aangetrokken.
Zij flipte omdat ze shotjes had genomen en zij flipte omdat het haar deed denken aan het Deborah debacle. Niets wijst op een vinger naar Brian toe.
Smeken met een ijzeren gebalde vuist in een fluwelen handschoen........, dreigementen.........en eenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
Smeken? Ik zie ze eerder aan voor dreigementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |