quote:Op donderdag 8 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen Kool Aid?
Deze post nomineer ik bij deze voor slechtste incrowd grap van 2007![]()
Is ut uit te leggen of is het echt incrowdquote:
Ik kan het wel uitleggen maar dan moet ik een (stuk) MSN log posten... en dat is banwaardigquote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ut uit te leggen of is het echt incrowd![]()
Man dat zijn 33 smsjes per dag. Je bent wel heel gestoord als je dat haalt hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Om de achterlijke mongool die besloot het Onbeperkt te noemen.
Het is niet onbeperkt.
Ik zou zeggen DOENquote:Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen maar dan moet ik een (stuk) MSN log posten... en dat is banwaardig![]()
![]()
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Man dat zijn 33 smsjes per dag. Je bent wel heel gestoord als je dat haalt hoor![]()
Incrowd grapjes trappen kontquote:Op donderdag 8 november 2007 18:52 schreef Leandra het volgende:
Tering... komt ie thuis, heeft ie commentaar dat ik nog niet met het eten bezig ben...
Ik zal ff vragen of de special van vandaag Arsenicum is![]()
Laters![]()
![]()
Nee hoor!!! die staat u veel beterquote:Op donderdag 8 november 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het is niet onbeperkt.
Dus noem het dan niet onbeperkt.
Als je een jas gaat kopen, en die is groen, kijk je toch ook raar op als de verkoper het een rode jas noemt!?
Je hebt een punt. Maar weet je wel hoe vaak dat gebeurt? Als je je daar allemaal druk om gaat maken...quote:Op donderdag 8 november 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar gaat het niet om.
Het is niet onbeperkt.
Dus noem het dan niet onbeperkt.
Als je een jas gaat kopen, en die is groen, kijk je toch ook raar op als de verkoper het een rode jas noemt!?
Weet je wel hoe vaak ik me kwaad maak?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar weet je wel hoe vaak dat gebeurt? Als je je daar allemaal druk om gaat maken...
Onbeperkt bier en tietenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:02 schreef Soury het volgende:
Kweet niet hoor ik heb al een hekel aan het woord onbeperkt . Onbeperkt kip/ spare ribs eten. Vakantie nemen en onbeperkt vreten en zuipen.![]()
Dat is suf. Van die mensen die zon driftig door het leven gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet je wel hoe vaak ik me kwaad maak?![]()
Klagen en vloeken lucht opquote:Op donderdag 8 november 2007 19:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is suf. Van die mensen die zon driftig door het leven gaan.
Realext man![]()
Echt wel ...Wie is die onbeperkte kip ?quote:
Esmee Denters?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel ...Wie is die onbeperkte kip ?
Ohh dat Youtube meisie.. (moest ff googlen) Nu weet ik het weerquote:
maar vertel eens over je katten......we zijn nieuwsgierig naar die mormels. Kun je niet een logboekje maken ergens?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat Youtube meisie.. (moest ff googlen) Nu weet ik het weer![]()
Zou niet weten hoequote:Op donderdag 8 november 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar vertel eens over je katten......we zijn nieuwsgierig naar die mormels. Kun je niet een logboekje maken ergens?
WEHEHE EEN COSJOSTI MET EEN NAAM DIE OP SPERMA LIJKT!!!11!1!!!O MGF!1!! LOLLLERCAUSTCOPTERFUCKER!!1!!11! EINZ11!!111!!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:18 schreef berma het volgende:
Jaap is de poort uit.!!!
Is hij nu weg of komt hij weer terug.
http://bounty-trees.blogspot.com/quote:Op donderdag 8 november 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar vertel eens over je katten......we zijn nieuwsgierig naar die mormels. Kun je niet een logboekje maken ergens?
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brothéééééér!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-R643VksdxU
Wtf deed ik!?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:40 schreef Pavement het volgende:
@ Ian , fuck gast koffie tegen mn scherm![]()
2 opmerkingen achter elkaar die hier bijzonder grappig werden gevonden.quote:
Ik heb een team van 6 man die voor mij opmerkingen bedenken.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 opmerkingen achter elkaar die hier bijzonder grappig werden gevonden.![]()
Gooi je haar los!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 opmerkingen achter elkaar die hier bijzonder grappig werden gevonden.![]()
Bij mij in de kroeg staan de katers al op de loer..quote:Op donderdag 8 november 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
En ga de kroeg maar weer in.. Sjesus had eerder naar het asiel moeten gaan![]()
kan niet meerquote:
Ach..kale mannen..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
kan niet meeralles er af op een millimeter na
OFFTOPIC HiDiHo !!! kan ik wat geld lenen, heb binnen 5 minuten mn krediet verspild !!!! en ik wil spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |