Esmee Denters?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel ...Wie is die onbeperkte kip ?
Ohh dat Youtube meisie.. (moest ff googlen) Nu weet ik het weerquote:
maar vertel eens over je katten......we zijn nieuwsgierig naar die mormels. Kun je niet een logboekje maken ergens?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat Youtube meisie.. (moest ff googlen) Nu weet ik het weer![]()
Zou niet weten hoequote:Op donderdag 8 november 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar vertel eens over je katten......we zijn nieuwsgierig naar die mormels. Kun je niet een logboekje maken ergens?
WEHEHE EEN COSJOSTI MET EEN NAAM DIE OP SPERMA LIJKT!!!11!1!!!O MGF!1!! LOLLLERCAUSTCOPTERFUCKER!!1!!11! EINZ11!!111!!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:18 schreef berma het volgende:
Jaap is de poort uit.!!!
Is hij nu weg of komt hij weer terug.
http://bounty-trees.blogspot.com/quote:Op donderdag 8 november 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar vertel eens over je katten......we zijn nieuwsgierig naar die mormels. Kun je niet een logboekje maken ergens?
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brothéééééér!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-R643VksdxU
Wtf deed ik!?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:40 schreef Pavement het volgende:
@ Ian , fuck gast koffie tegen mn scherm![]()
2 opmerkingen achter elkaar die hier bijzonder grappig werden gevonden.quote:
Ik heb een team van 6 man die voor mij opmerkingen bedenken.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 opmerkingen achter elkaar die hier bijzonder grappig werden gevonden.![]()
Gooi je haar los!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
2 opmerkingen achter elkaar die hier bijzonder grappig werden gevonden.![]()
Bij mij in de kroeg staan de katers al op de loer..quote:Op donderdag 8 november 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
En ga de kroeg maar weer in.. Sjesus had eerder naar het asiel moeten gaan![]()
kan niet meerquote:
Ach..kale mannen..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
kan niet meeralles er af op een millimeter na
OFFTOPIC HiDiHo !!! kan ik wat geld lenen, heb binnen 5 minuten mn krediet verspild !!!! en ik wil spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |