Oh, die wil ik best lezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
wil je mn pm's lezen ?
En doe is ff rustig, hebbie zand in je gleuf ?
Sjit mèn, straks lekken de klapjosties door naar de SC.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
wil je mn pm's lezen ?
En doe is ff rustig, hebbie zand in je gleuf ?
Hey, hey...quote:Op donderdag 8 november 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, die wil ik best lezen.
Zand in mijn gleuf.Ik vind hem matig.
"Gert" ?quote:
Nou, laten we een vuist maken of niet.quote:
That's te spirit !quote:
Op de Fok! Wiki staan nog een paar leuke rellen uit het archief in een verzameling.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, laten we een vuist maken of niet.
Bedankt iig voor de Anthony Zeus reeks. Kan ik die binnenkort weer eens doorspitten
Mooiste was die van Kastanova op een druilerige zondagmiddag. Ken je die?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op de Fok! Wiki staan nog een paar leuke rellen uit het archief in een verzameling.
Voor als je echt geen kut te doen hebt.![]()
Kastanova. En jaquote:Op donderdag 8 november 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooiste was die van Kasanova op een druilerige zondagmiddag. Ken je die?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, het is wat anders...
Wat de fuck zit ik te eten!?
Vers gemaakt, bokkenpoot.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Iets uit de koelkast van twee weken oud ?
Mooizoquote:Op donderdag 8 november 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was teringlekker, that's all I need to know.
Ik word een tikkeltje gestoord van alle administratie... Maar verder erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe ist?
Matig tot redelijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word een tikkeltje gestoord van alle administratie... Maar verder erg goed.
Verheug me op een lekker stormpje
En met jou?
Wat is er mis?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Matig tot redelijk.
En die storm van jullie is een hoax.
True, maar dat gelul over een superstorm slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er mis?
Ik hoop dat ie echt is![]()
Niet dat van mij er echt problemen met de dijken hoeven te zijn hoor. Maar er is niks zo lekker als een zware wind door je haren en het gevoel alsof je weggeblazen word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |