Je was er wel weer vroeg bij!!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb trek in een fucking grote pizza met salami en kaas
http://www.youtube.com/watch?v=6EWw-gsx_Io <<<kippevel ! sweet memories, was net 14 toen dit nummer uitkwam en mn ontmaagding van het echte leven begon sex drugs en R&R
![]()
Tja, dan heb ik niet de juiste benodigdheden, maar bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fappen is jezelf beverdigen, benodigd heden zijn een piemel en fantasie of geyle plaatjes etc
http://imagenes.yonkis.com/892003195030.jpg << dit is niet fapbaar (klikken op eigen risico)
http://bsides.goclipless.com/images/nice_ass_on_a_nice_bike.jpg dit is fapbaar
quote:
quote:
Poepie..is alleen maar stoere mannenpraat.. Dat doorzien wij toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tja, dan heb ik niet de juiste benodigdheden, maar bedankt voor de informatie![]()
Ken wel een arts die wat voor je kan fixenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tja, dan heb ik niet de juiste benodigdheden, maar bedankt voor de informatie![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhh..ik was 22 en jij 16.. zoiets?
Dat mocht die bokjosti willen, dat hij dat bedacht had.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iets van DGK-fan, aan je piemel sjorren..ofzoiets![]()
![]()
Dr. Laban?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ken wel een arts die wat voor je kan fixen![]()
![]()
bokjostiquote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mocht die bokjosti willen, dat hij dat bedacht had.
Neem het een newbee niet kwalijk. schnitzel..quote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mocht die bokjosti willen, dat hij dat bedacht had.
Lief van je, maar hoeft niet hoor, ben heel tevreden met de attributen die ik wél ter beschikking heb, en ik heb me laten vertellen dat mijn partners er ook heel blij mee zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 22:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ken wel een arts die wat voor je kan fixen![]()
![]()
Je hebt geen fobo, dus je zal wel lelijk zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Lief van je, maar hoeft niet hoor, ben heel tevreden met de attributen die ik wél ter beschikking heb, en ik heb me laten vertellen dat mijn partners er ook heel blij mee zijn![]()
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo, dus je zal wel lelijk zijn.
Al die fobo's zijn anders ook niet moeders mooiste, mits ze enig kind zijn..quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo, dus je zal wel lelijk zijn.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Al die fobo's zijn anders ook niet moeders mooiste, mits ze enig kind zijn..![]()
Hou je d'r buiten.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Al die fobo's zijn anders ook niet moeders mooiste, mits ze enig kind zijn..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |