geylquote:Op donderdag 8 november 2007 21:08 schreef Lobasca het volgende:
4 in a row!!
die weet ik niet meerquote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach..kale mannen..
Ik wil ook pokeren, heb je nog iets voor me.\, je weet wel, net als toen?![]()
ik wou dat ik het wist , kon ik weer verder spelen, nu moet ik een uur gaan fappen voordat ik weer mag.quote:
één of andere code... fappert..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik wou dat ik het wist , kon ik weer verder spelen, nu moet ik een uur gaan fappen voordat ik weer mag.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
joezoef has left FOK... but I Remeber him every day...![]()
![]()
![]()
weet de naam en de code niet meer, of ik moet m krakenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
YO YOSUF mog ie dit lezen komp weer eens langs in mn tuin gaan we weer lekker naakt voetballen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet de naam en de code niet meer, of ik moet m kraken, maar dan ik dalijk nooit meer pokeren
Je mag de keeper zijnquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=S_wzi-kTVOI
Ik heb trek in een fucking grote pizza met salami en kaasquote:
TERINGHARD AAN JE PIEMOL TREKKEN TOT ER ZAAD UITSPUIT!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef beroepslurker het volgende:
Mag ik vragen wat fappen is? Ben ten slotte nieuw hier, dus moet alles nog leren...
Dan heb ik dus een probleempje....quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TERINGHARD AAN JE PIEMOL TREKKEN TOT ER ZAAD UITSPUIT!![]()
![]()
![]()
Fappen is jezelf beverdigen, benodigd heden zijn een piemel en fantasie of geyle plaatjes etcquote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef beroepslurker het volgende:
Mag ik vragen wat fappen is? Ben ten slotte nieuw hier, dus moet alles nog leren...
iets van DGK-fan, aan je piemel sjorren..ofzoietsquote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef beroepslurker het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Pave!! Je zit te pokeren!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |