Heerlijk datquote:Op woensdag 7 november 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga er van tussen.
Avonnetje trok het niet meer en is dus weg, Effe lekker zwaaien naar de medefokertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij pakt het geld en gaat er dan niet uit......bingo.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:25 schreef Dark het volgende:
Als Jaap opstapt, is hij toch zijn 10.000 kwijt?
En hij krijgt dan 10.000 minus kansspelbelasting?
Ik snap het niet?
Nee joh....Brian verzint dit ter plekke..quote:Op woensdag 7 november 2007 23:23 schreef agter het volgende:
is dit de manier waarop RTL de groep kleiner wil maken?
de volgende stemming 20.000 euro?
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:25 schreef akveor het volgende:
En als die idioten wel akkoord gaan met die stemming... moeten dan die wannabees strijden wie de zieligste familelid heeft ofzo? Waarom wordt de familie erin betrokken....?
Oprotten met die kutredaktie met Brian voorop. Aan die afleidingsmanouvres heb je geen reet.
Iemand mag ¤ 10.000 schenken aan een famlilielid, dit bedrag wordt afgetrokken van de jackpot.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de deal met dat koffertje?
Ja.. ik denk (hoop) ook dat het zoiets is.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij pakt het geld en gaat er dan niet uit......bingo.
Volgens mij speelt hij het spel geweldig, zelfs nu met Cora bellen
Zou het wel een superaktie van 'm vindenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij pakt het geld en gaat er dan niet uit......bingo.
Volgens mij speelt hij het spel geweldig, zelfs nu met Cora bellen
Die verliest hij niet als hij er niet uit gaat, wat is er zo moeilijk?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
Wat heb je eraan om nu die 10.000 te pakken, als je 10.000 borg toch verliest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |