Ik zal proberen 17:10 op Arnhem Centraal te zijn, bel tegen vijven wel even.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Remlof!
Zin om met ons in de trein mee te karren? Wij gaan ongeveer die van kwart over 5 halen
Ik hoop dat je oog morgen wat liever tegen je isquote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef m@x het volgende:
Ik verhuis even terug naar de misschienlijst. Loop nu met een superpijnlijk ontstoken oog. MOcht het ook maar even kunnen dan ben ik er morgen gewoon bij maar ik beloof niks....
Ik ken alleen Q. nog maar...quote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je oog morgen wat liever tegen je is.
Ow en, niet bang zijn dat je niemand kent he! I'll introduce you.
Iedereen komt met de trein?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken alleen Q. nog maar...
Hoe laat zijn de Arnhemmers ongeveer op Den haag CS trouwens? Het ziet er namelijk naar uit dat ook ik met de trein kom. Ik moet dan trouwens wel uiterlijk om 0:00 uur weer op CS zijn voor de laatste trein.
Ja, ik ken Den Haag niet, dus heb geen idee waar ik zou kunnen parkeren en hoe ik er moet komen... en een aantal Den Haag kenners heeft me geadviseerd dat de trein toch best makkelijker is voor de Haagse binnenstadquote:Op donderdag 29 november 2007 19:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Iedereen komt met de trein?
Ik kom met de auto, dan kan ik blijven tot de karaoke bar sluit (1.30 uur) en daarna elders een feestje bouwen.
Ik wil het je wel uitleggen hoor! Ook de parkeergarages kan ik, soort van, uitleggen.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ken Den Haag niet, dus heb geen idee waar ik zou kunnen parkeren en hoe ik er moet komen... en een aantal Den Haag kenners heeft me geadviseerd dat de trein toch best makkelijker is voor de Haagse binnenstad.
Als je een route hebt, laat maar horen. Dan kan ik morgen altijd nog kijken wat ik doequote:Op donderdag 29 november 2007 19:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil het je wel uitleggen hoor! Ook de parkeergarages kan ik, soort van, uitleggen.
Ik hoop het wel. Het lijkt me namelijk wel heel lollig. Mocht ik wel komen dan ben ik wel heel makkelijk te herkennen. Dan ben ik die ene met de suffe bril en dat gevaarlijk rode oogquote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je oog morgen wat liever tegen je is.
Ow en, niet bang zijn dat je niemand kent he! I'll introduce you.
Mijnquote:Op donderdag 29 november 2007 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een route hebt, laat maar horen. Dan kan ik morgen altijd nog kijken wat ik doe.
Rode ogen zijn ok.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Het lijkt me namelijk wel heel lollig. Mocht ik wel komen dan ben ik wel heel makkelijk te herkennen. Dan ben ik die ene met de suffe bril en dat gevaarlijk rode oog
wij blijven in Den haag, dus terug gaan we niet, maar als het goed is, komen wij rond kwart voor 7 aan op Den Haag CSquote:Op donderdag 29 november 2007 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken alleen Q. nog maar...
Hoe laat zijn de Arnhemmers ongeveer op Den haag CS trouwens? Het ziet er namelijk naar uit dat ook ik met de trein kom. Ik moet dan trouwens wel uiterlijk om 0:00 uur weer op CS zijn voor de laatste trein.
Als ze idd die van 17.15 uur pakken, zijn ze 18.38 uur op CS. Voor DaMartquote:Op donderdag 29 november 2007 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Remlof!
Zin om met ons in de trein mee te karren? Wij gaan ongeveer die van kwart over 5 halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |