Hij moet er echt uit. Hij wordt echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik ben er echt van overtuigd dat de "technische storing" is om Brian te onderbreken (eerst achter Dennis aan gaan, en nu agressief over Dennis praten).
Hij is volledig fucked up. Hij is helemaal van de kaart.
Zoals hij ook van alles tegen Amanda zei, alsof zij Dennis was.
Nu gaat hij zo op Amanda los.
* streams uit. I don't want to know...
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
en Amanda zegt ook gewoon,'okééé!' Ik zou hem echt slaan.
Zou best kunnen ja.... hij staat in ieder geval op springen volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik ben er echt van overtuigd dat de "technische storing" is om Brian te onderbreken (eerst achter Dennis aan gaan, en nu agressief over Dennis praten).
Hij is volledig fucked up. Hij is helemaal van de kaart.
Zoals hij ook van alles tegen Amanda zei, alsof zij Dennis was.
Nu gaat hij zo op Amanda los.
* streams uit. I don't want to know...
Ze hebbe het ook steeds over een technische storing.... misschien is die oude Betamax stuk en kunnen ze niks tapen om later de beelden terug te kunnen zien. Ze hebben al vaker problemen met dat ding gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
WTF... Brian en Amanda mogen een gesprek niet voeren ?
ja................daarom ken Brain ff zijn hart luchtenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef STAP01 het volgende:
Ze denken dus dat ze off stream zijn!
Ik vind dat als Brian en Huub daar een single mogen uitbrengen dat ze Dennis zeker die kans moeten geven om ook zoiets te doen. Hij is de enige daar die echt toonvast is en die gave bezit. Hij heeft wel even genoeg te verduren gehad en dat hij ook nu niet meer brengt heeft te maken met zijn script. Als je die niet krijgt, kun je ook niets brengen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan? Brian over de rooie, Dennis wordt dan al helemaal geen mooiboy meer en Brian blijft.
OMG ECHT?!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik naar een klucht kijk.
Amanda vraagt dus letterlijk aan het hokje......wanneer zijn jullie klaar voor ons gesprek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |