Klopt!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Hij heeft het ons alleen niet eerder verteld.![]()
Ik ben meerderjarig hoor. Verder ben ik overigens niet woest aantrekkelijk. Want dat ben jij al!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:48 schreef phluphy het volgende:
Ja maar, ja maar! Als jij nou woest aantrekkelijk bent, en ik vergrijp me aan je, dan gooien ze me in het gevang!![]()
Sex in het openbaar is toch strafbaar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben meerderjarig hoor. Verder ben ik overigens niet woest aantrekkelijk. Want dat ben jij al!
Zo openbaar zijn die bosjes anders niet....quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sex in het openbaar is toch strafbaar?
Hoi Jeroenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:02 schreef phluphy het volgende:
!!
Ik krijg straks op mijn flikker als Jeroen het topic doorleest !![]()
![]()
Niet te zuinig!![]()
Moet ik weer pannenkoeken bakken om het goed te maken.![]()
Vraag het aan Jeroenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heul nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gedaan!quote:
Echt wel! Exhibitionisme!quote:
* JortK zal voortaan uitkijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Echt wel! Exhibitionisme!
Jeroen heeft er wel eens één aangehouden, maar dat was dan ook een heule vieze viespeuk. [afbeelding]
[afbeelding]
Yup yupquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gedaan!![]()
[..]
Echt wel! Exhibitionisme!
Jeroen heeft er wel eens één aangehouden, maar dat was dan ook een heule vieze viespeuk.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan me serieus echt niet meer de laatste keer herinneren dat ik dat heb gedaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wees maar gerust, in het openbaar aan je piemeltje frutten is niet strafbaar.
Zo lang je dat piemeltje maar in de broek laat. Want anders is het wel strafbaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:24 schreef Geqxon het volgende:
Wees maar gerust, in het openbaar aan je piemeltje frutten is niet strafbaar.
Whaaaaat!??? De laatste keer? Er zijn dus wel keren geweest? Jort toch!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:52 schreef JortK het volgende:
Ik kan me serieus echt niet meer de laatste keer herinneren dat ik dat heb gedaan
Ook ik ben jong en vrijgezel geweestquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Whaaaaat!??? De laatste keer? Er zijn dus wel keren geweest? Jort toch!! [afbeelding] [afbeelding]
Je bent nu een ouwe lul dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ook ik ben jong en vrijgezel geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |