Thank you, ik ga 4 december al over als het meezitquote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nu wel, gefeliciteerd [afbeelding]
Succes en laten we het hopenquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Thank you, ik ga 4 december al over als het meezit
Echter als ik jou verhalen zo lees weet ik misschien wel dat ik er wat weken bij op moet tellen![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
Jullie raden nooit wat Bertje overkomen is! [afbeelding]
Dus ik lekker op de brommer toeren over een nieuwbouw wijk / terrein, lekker het asfalt terroriseren, bochtjes nemen. Tot dat ik het zat was, en naar huis wou. Dus ik zag een begroeid veldje, met een aantal fietssporen er doorheen. Dus nou, ik er doorheen. Met een vaartje van 30 door het hoge gras heen gescheurd. [afbeelding]
Op een gegeven moment hoorde ik onder mij allemaal sopgeluiden. En toen ik om mij heen keek... KUT! RIET! WATER! Dus gelijk de brommer stilgezet, en mijn voeten kwamen al volledig onder het water. Mijn uitlaat pruttelde lekker in het water. [afbeelding]
Dus hop, de brommer opgetild, en door het moeras verder gelopen. Tot onder mijn knieën water, soppige ondergrond en de zware brommer in mijn handen. Ik heb in mijn leven nog nooit zo dubbel gelegen. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Snel beslist danquote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef JortK het volgende:
Heb ik hier trouwens al vermeldt dat ik ook ga samenwonen?
De brommer is nog vrij licht, kilotje of 60-70. Verder kon ik gelukkig prima doorrijden, geen water in mijn blok. Ik heb nu al weer een kilometer of 20 probleemloos gereden. Vandaar dat ik er ook zo om kon lachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:01 schreef phluphy het volgende:
Bertje, ben jij zó sterk dat je een brommer kunt optillen? Wowowowowow!![]()
En kon je daarna gewoon verder rijden toen je weer op normale ondergrond was?
En heb je geen kou gevat?![]()
Maar goed dat we niet ge-meet hebben, anders had je dit avontuur misschien wel gemist!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:10 schreef Geqxon het volgende:
De brommer is nog vrij licht, kilotje of 60-70. Verder kon ik gelukkig prima doorrijden, geen water in mijn blok. Ik heb nu al weer een kilometer of 20 probleemloos gereden. Vandaar dat ik er ook zo om kon lachen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar goed dat we niet ge-meet hebben, anders had je dit avontuur misschien wel gemist!![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Hij heeft het ons alleen niet eerder verteld.![]()
Ik ben meerderjarig hoor. Verder ben ik overigens niet woest aantrekkelijk. Want dat ben jij al!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:48 schreef phluphy het volgende:
Ja maar, ja maar! Als jij nou woest aantrekkelijk bent, en ik vergrijp me aan je, dan gooien ze me in het gevang!![]()
Sex in het openbaar is toch strafbaar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben meerderjarig hoor. Verder ben ik overigens niet woest aantrekkelijk. Want dat ben jij al!
Zo openbaar zijn die bosjes anders niet....quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sex in het openbaar is toch strafbaar?
Hoi Jeroenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:02 schreef phluphy het volgende:
!!
Ik krijg straks op mijn flikker als Jeroen het topic doorleest !![]()
![]()
Niet te zuinig!![]()
Moet ik weer pannenkoeken bakken om het goed te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |