http://tweakers.net/price(...)400mhz-bus-62w).htmlquote:Op woensdag 14 november 2007 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ze nog niet tegen gekomen....
Hoiiquote:
zijn die nog te koop? Of bedoel je 2e hands.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:56 schreef Geqxon het volgende:
Een 3000+ heb je voor iets van 25 euro.
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ze nog niet tegen gekomen....
Ok. Nieuw dusquote:Op woensdag 14 november 2007 14:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)400mhz-bus-62w).html
16 euro.
*shiver* sempron...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)400mhz-bus-62w).html
16 euro.
2de hands vind ik prima..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoii [ afbeelding ].
[..]
zijn die nog te koop? Of bedoel je 2e hands.
Pfoei, dat is nog best prijzig.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
2de hands vind ik prima..
nieuw zijn ze nog ¤149,-
http://tweakers.net/price(...)400mhz-fsb-77w).html
zit nu met een 2600+ @ 1.92Ghz...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pfoei, dat is nog best prijzig.
Moet het wel genoeg performance winst geven idd. Wat voor proc heb je er nu in dan?
Het lefquote:Op woensdag 14 november 2007 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zit nu met een 2600+ @ 1.92Ghz...
voor ¤10,- ofzo wil ik dan best die upgrade proberen....
maar nieuw wordt et em gewoon niet..
en 2de hands durven ze er ook nog 60 euro voor te vragen [afbeelding]
quote:
Tof filmpjequote:
Nee maar dat filmpje stond in de commentsquote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dat in alkmaar of niet? Zo maar eens kijken [afbeelding].
URL stond idd bij dat bericht, maar volgens mij gaat dat niet over die specifieke brand. (Filmpje dan.)quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dat in alkmaar of niet? Zo maar eens kijken [afbeelding].
Ok, en op het moment dat er dus wel eigenschappen zijn, komen die gewoon in de kolom ernaast, en door die nsbp, gaat hij het dan afkappen, als het niet meer past...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Jo0Lz, opgelost. De eerste cel, dus met het item, heb ik op 100% width gezet. Dan drukt hij dus wel alle andere cellen "plat", maar om dat op te lossen heb ik alle spaties door een & nbsp; vervangen, zodat hij de regels niet bij de eerste de beste spatie afkapt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee maar dat filmpje stond in de comments [afbeelding]
En heeft direct extra gevarengeld geeistquote:Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij zal ook wel dubbel gelegen hebben na het terugzien van zichzelf! [afbeelding]
Jep, als er dan wel een kolom is komt hij nu compleet rechts, en exact even groot als nodig is. Door die nbsp forceer je dus alles op één lijn te tekenen, in plaats van line-breaks automatisch toe te passen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Jo0Lz het volgende:
Ok, en op het moment dat er dus wel eigenschappen zijn, komen die gewoon in de kolom ernaast, en door die nsbp, gaat hij het dan afkappen, als het niet meer past...Top.
En gok eens wat het verpest.... internet explorer. Juist, want die breekt wel op dashes af, en FireFox (quote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, als er dan wel een kolom is komt hij nu compleet rechts, en exact even groot als nodig is. Door die nbsp forceer je dus alles op één lijn te tekenen, in plaats van line-breaks automatisch toe te passen.
Gewoon je pagina niet weergeven als de useragent IE isquote:Op woensdag 14 november 2007 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En gok eens wat het verpest.... internet explorer. Juist, want die breekt wel op dashes af, en FireFox ( [afbeelding] ) niet. Beh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |