Weet ik nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat is er met jouw Duitse UI gebeurd?
WB.
Ow. Ok. Hoi MoChe.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
Stelletje kutnewbies, MoChe is legendarisch ja!
DUS............quote:Op woensdag 7 november 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
Ik feel sorry for FOK!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:00 schreef Snien het volgende:
IK BEN ER OOK WEER NA 48 UUR!! MUWHHAHAHAHA
ehm? wie de neuk ben jij?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:29 schreef Gripper het volgende:
Waar was je al die tijd Mo?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef Maikuuul het volgende:
Wie ben jij eigenlijk ?
Limbo-boy is gepwnedquote:Op woensdag 7 november 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
Dat is hier nicht im frage, ik vroeg waar je al die tijd was?quote:
stuur mij es zo'n tostiquote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef Snien het volgende:
[..]
Pleur op smeerlap. Het lijkt me sterk dat je ooit ook maar 1 post van me hebt gelezen.
Ik zie geen reden om vragen van mensen met een IQ kleiner dan mijn schoenmaat te beantwoorden.quote:Op maandag 12 november 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is hier nicht im frage, ik vroeg waar je al die tijd was?
quote:Op maandag 12 november 2007 14:06 schreef slaapvaak het volgende:
Had ik je toestemming gegeven?
quote:Op maandag 12 november 2007 15:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om vragen van mensen met een IQ kleiner dan mijn schoenmaat te beantwoorden.
Jij dient echter, als inferieur organisme zijne dat voor mens door moet gaan, wel een aantwoord te geven op mijn vraag. Dus.
Lang over nagedacht he! aantwoordquote:Op maandag 12 november 2007 15:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om vragen van mensen met een IQ kleiner dan mijn schoenmaat te beantwoorden.
Jij dient echter, als inferieur organisme zijne dat voor mens door moet gaan, wel een aantwoord te geven op mijn vraag. Dus.
[..]! sorry papa!
Noem mij geen noob, jij schoremquote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef RealZeus het volgende:
Stelletje n00bs.
Zelfs ik weet wie MoChe is.
Sorry, schat. Maar vergeleken met mij ben jij een n00b.quote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Noem mij geen noob, jij schorem![]()
wtf unne nOOb, en pwned ook nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |