Waar heb je die eerste posters vandaan? Ik ben ook op zoek naar een grote poster aan de muur namelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ik heb een grote lege witte muur en wil zo'n coole poster erop plakken waarop waarop het lijkt alsof je door het raam kijkt
En ik dacht dat er heel veel van dat soort posters waren maar er zijn er maar drie ofzo
Wie weet er meer?
Deze is wel blits maar dan is alles buiten zwart wit![]()
[ afbeelding ]
Ook leuk maar wel jammer van die muur![]()
[ afbeelding ]
Prijs?quote:Op donderdag 8 november 2007 04:29 schreef Miauuw. het volgende:
Ik heb zelf deze : http://images.fok.nl/upload/071108_192419_360464-gr.jpg , het is dan wel niet alsof je door een raam kijkt, maar toch een hele leuke poster
idd, zoek een mooie foto op www.sxc.hu (ff gratis registreren om te downloaden) en soep er een mooi raam kader omheen.quote:Op donderdag 8 november 2007 02:54 schreef Poit- het volgende:
Zelf maken misschien een idee?
Waar kun je die eerste vinden/kopen?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ik heb een grote lege witte muur en wil zo'n coole poster erop plakken waarop waarop het lijkt alsof je door het raam kijkt
En ik dacht dat er heel veel van dat soort posters waren maar er zijn er maar drie ofzo
Wie weet er meer?
Deze is wel blits maar dan is alles buiten zwart wit![]()
[ afbeelding ]
Ook leuk maar wel jammer van die muur![]()
[ afbeelding ]
Heb je een zwarte muur?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:36 schreef ikJur het volgende:
[ afbeelding ]
heb effe zitten soepen, heb em eventueel nog wat groter. Ben alleen niet helemaal tevreden over de skyline
Wil je die pm' en als in zon hoog mogelijke kwaliteit?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:36 schreef ikJur het volgende:
[ afbeelding ]
heb effe zitten soepen, heb em eventueel nog wat groter. Ben alleen niet helemaal tevreden over de skyline
ik ga nog ff mee soepen maar kan je deze versie wel sturen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wil je die pm' en als in zon hoog mogelijke kwaliteit?![]()
Thnx!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:09 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik ga nog ff mee soepen maar kan je deze versie wel sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |